شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/03/07 - 12:37
  • - تعداد بازدید: 2929
  • - تعداد بازدیدکننده: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار بوشهر:

مهارت‌آموزی در اولویت برنامه‌های اوقات فراغت قرار گیرد

استاندار بوشهر گفت: مهارت آموزی، خلاقیت و نوآوری به عنوان یک اصل مهم در پرکردن اوقات فراغت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار بوشهر گفت: مهارت آموزی، خلاقیت و نوآوری به عنوان یک اصل مهم در پرکردن اوقات فراغت باید مورد توجه جدی قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار این استان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر افزود: علاوه بر هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در اوقات فراغت، باید از همه ظرفیت های نهادهای مختلف در زمینه مهارت آموزی با هدف کاهش هزینه‌ها استفاده شود.


وی گفت: با توجه به اینکه صرفه جویی در هزینه ها در اولویت کاری سال جدید است از دستگاه های اجرایی انتظار است از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه های اوقات فراغت به خوبی استفاده کنند.


گراوند با بیان اینکه تنوع بخشیدن به برنامه های اوقات فراغت در دستور کار باشد، افزود: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی، مهارت فنی و آموزشی در رشته های مختلف در اولویت برنامه‌ریزان باشد.


وی با بیان اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در ادامه فعالیت های سالانه خود با هم افزایی دیگر دستگاه ها در توسعه مهارت آموزی تلاش کند، اظهار کرد: با گسترش آموزش های مهارتی سعی کنید هر دانش آموز حداقل یک مهارت داشته باشد.


استاندار بوشهر گفت: تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فرافت باید به فرمانداری های این استان نیز ابلاغ شود.


گراوند با بیان اینکه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای راه حل  اصلی رفع بیکاری و ساماندهی وضعیت اشتغال استان است، ادامه داد: توجه به مناطق روستایی در برنامه های اوقات فراغت باید در دستور کار باشد و از ظرفیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد هم برای برگزاری دوره های مهارتی اوقات فراغت استفاده کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80823
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب