شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/14 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 5500
  • - تعداد بازدیدکننده: 319
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت منصوب شد

طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ناهید مسلمی به سمت معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان منصوب شد.

photo_2019-11-05_09-29-27.jpg

 


طی حکمی از سوی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ناهید مسلمی به سمت معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در راستای سیاست علی اوسط هاشمی،  معاون وزیر تعاون و رئیس این سازمان مبنی بر به کارگیری بانوان توانمند همکار در پست های مدیریتی، طی حکمی ناهید مسلمی به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان منصوب شد.


در این حکم آمده است؛


نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکار عالی، بدینوسیله به عنوان «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای» منصوب می گردید. انتظار می رود با تکیه بر اصل شایسته گزینی و استفاده از منابع انسانی توانمند و کارشناس اقدامات اجرایی آن معاونت را در ارتقای تحقق محورهای ذیل برنامه­ریزی نمائید:


§    رصد مستمر و شناسایی نیازهای پژوهشی مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای تأمین آنها از طریق اجرای پژوهش های مؤثر و کاربردی.


§    برنامه­ریزی جهت تقویت فعالیت های پژوهشی مربیان و مشارکت جویی هرچه بیشتر آنان در رویدادهای علمی و پژوهشی ملی و بین المللی.


§    بسترسازی و تمهید در راستای تسهیل  دسترسی مدیران، کارشناسان و مربیان سازمان به نتایج مطالعات و پژوهش­های روز دنیا در حوزه­ی آموزش های فنی و حرفه ای جهت توانمندسازی آنان.


§    توسعه ارتباطات سازمان با دستگاهها و نهادهای مطالعاتی و علمی و ارتقاء جایگاه و حضور سازمان در رویدادهای علمی و پژوهشی کشور.


§    ارتقاء جایگاه پژوهش در سازمان و تربیت نیروهایی با نگرش پژوهش محور در راستای مدیریت مطلوب و بهینه فعالیت­ها.


§    برنامه­ریزی در راستای ارتقای جایگاه مسابقات ملی و بین المللی مهارت در کشور از طریق تعامل با ذی نفعان.


§    برنامه­ریزی ارتقای جایگاه نخبگان مهارتی در کشور و جلب مشارکت آنان در فعالیت های پژوهشی سازمان.


§    بازنگری و اصلاح فرآیندهای برنامه ریزی سازمان در راستای ارائه مدلی از برنامه ریزی آموزشی هدفمند، فعال و اثربخش.


§    اعتبار بخشی به نظام ارزشیابی و آزمون صلاحیت های شغلی و شایستگی سازمان


§    بازنگری نظام مند استانداردهای آموزشی مطابق با نیاز روز بازارکار ، منعطف و متناسب با شرایط گروههای هدف مختلف آموزش های مهارتی.


§    تضمین کیفیت آموزش های مهارتی با استفاده از استانداردها و شاخص­های بین المللی و بروز رسانی مستمر آن توسط طراحی نظام ارزیابی فرآیندها و عملکرد آموزشی سازمان.


§    همکاری و هم افزایی با ادارات کل استانی و دفاتر ستادی در اجرای برنامه های مصوب سازمان.


امید است با توکل به خداوند منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در راستای اجرایی شدن  برنامه های دولت محترم تدبیر و امید، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان متبوع گام های مؤثری بردارید.


شایان ذکر است، ناهید مسلمی پیش از این،  مدیریت دفتر پژوهش، طرح و  برنامه ریزی این سازمان را عهده دار بود.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81840
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب