شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1401/04/01 - 18:14
  • - تعداد بازدید: 2590
  • - تعداد بازدیدکننده: 251
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد: برگزاری آزمون مهارت شاغلین دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی در تیر ماه

علی حسین شهریور با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی دولت و به منظور همکاری با دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی آزمون مهارتی با هدف سنجش مهارت نیروی شاغل دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی، برگزار می گردد.

علی حسین شهریور با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی دولت و به منظور همکاری با دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی آزمون مهارتی با  هدف سنجش مهارت نیروی شاغل دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی، برگزار می گردد.


شهریور گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور تسهیل در ارائه خدمات، کاهش هزینه ها و تسریع در فرآیندها، ثبت نام الکترونیکی متقاضیان  ازطریق سامانه ثبت نام الکترونیکی به  نشانیhttp//:advari.irantvto.ir  از تاریخ 8 لغایت 30 خرداد ماه 1401 در استاندارد مهارت دستیاری حقوقی خدمات الکترونیکی قضایی صورت پذیرفته است.


وی افزود: داوطلبان می توانند از1 الی 2 تیر ماه با مراجعه به نشانی  http//:advari.irantvto.ir  کارت ورود به جلسه را اخذ و از محل حوزه و ساعت برگزاری آزمون اطلاع حاصل نمایند.


 معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت همچنین گفت با اتخاذ تدابیر و پیش بینی مقدمات لازم و برنامه ریزی برگزاری آزمون برای تعداد 3195 نفر از شاغلین دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضایی در روز جمعه 3 تیر صورت پذیرفته است.


وی افزود: سنجش استاندارد شامل دو مرحله دانشی (کتبی) و مهارتی (عملی) می باشد و متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون‌های کتبی را اخذ کنند، می‌توانند در آزمون‌های عملی که توسط استان‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد، شرکت نمایند.


گفتنی است، گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای یکی از معتبر‌ترین مدارکی است که در سراسر کشور و در سطح بین المللی پس از قبولی در آزمون های سنجش مهارت برای متقاضیان پذیرفته شده صادر می‌گردد.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 91522
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب