شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1401/01/17 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 1305
  • - تعداد بازدیدکننده: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان خبر داد:مرحله دوم آزمون تعیین صلاحیت آزمونگران برگزار می شود

علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری مرحله دوم آزمون تعیین صلاحیت آزمونگران خبر داد.


 علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری مرحله دوم آزمون تعیین صلاحیت آزمونگران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهریور  با اعلام این خبر گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور ارتقای کیفیت سنجش مهارت و تخصصی نمودن آزمونگری استانداردهای مهارت، امکان ثبت نام و آموزش الکترونیکی برای کلیه علاقمندان و متقاضیان از جمله کارشناسان و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، اساتید دانشگاهها و مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی، استادکاران مهارتی، خبرگان و متخصصین صنایع و صنوف، اتحادیه ها و تعاونی ها را فراهم کرده است.


معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت ادامه داد:  با اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم و برنامه ریزی های صورت گرفته، ثبت نام از متقاضیان آزمون مذکور آغاز و  تا 17/02/1401 ادامه خواهد داشت.


وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور تسهیل در ارائه خدمات ، کاهش هزینه ها و تسریع در فرآیندها، امکان ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه ثبت نام الکترونیکی به  نشانی  http//:advari.irantvto.ir را مهیا نموده است.


شهریور اظهار داشت: آزمون های کتبی (الکترونیکی )درتاریخ 6 خرداد ماه سال جاری در کلیه استان های کشور برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند از تاریخ  3 تا 5 خرداد ماه با مراجعه به نشانی http//:advari.irantvto.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.


شهریور گفت: آزمون تعیین صلاحیت آزمونگران شامل دو مرحله دانشی( کتبی) و مهارتی( عملی) است و متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمونهای کتبی را اخذ کنند، می‌توانند در آزمون های عملی که در استانها برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد، شرکت نمایند.


شایان ذکر است که دارا بودن گواهینامه مهارتی مذکور شرط اصلی برای تعیین صلاحیت حرفه ای متقاضیان و صدور کارت آزمونگر می باشد.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 90952
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب