شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/07/02 - 07:22
  • - تعداد بازدید: 3444
  • - تعداد بازدیدکننده: 153
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در بیست و چهارمین سفر استانی؛

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان گلستان سفر کرد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف حضور در شورای مهارت استان، شرکت در جلسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی استان گلستان، افتتاح کارگاه آموزشی و مرکز جوار کارگاهی استان و شرکت در جلسه شورای اداری استان، شامگاه سه شنبه، 1 مهر ماه برای سفری دو روزه وارد استان گلستان شد.


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف حضور در شورای مهارت استان، شرکت در جلسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی  استان گلستان، افتتاح کارگاه آموزشی و مرکز جوار کارگاهی استان و شرکت در جلسه شورای اداری استان، شامگاه سه شنبه، 1 مهر ماه برای سفری دو روزه وارد استان گلستان شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون وزیر کار و رئیس سازمان،  در نخستین روز از بیست و چهارمین  سفر استانی خود در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور روسای مراکز، نمایندگان بخش خصوصی و نمایندگان پارلمان مربیان و کارشناسان برگزار می شود، شرکت می کند.


در ادامه معاون وزیر کار ضمن دیدار با هادی حق شناس، استاندار، در شورای مهارت استان گلستان که به ریاست استاندار تشکیل می شود، شرکت می کند.


معاون وزیر کار، چهارشنبه 2 مهر ماه کارگاه آموزشی مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با شرکت گاز و مرکز جوار کارگاهی شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان را افتتاح می کند.


علی اوسط هاشمی، در ادامه از دانشگاه غیر انتفاعی لامعی گرگانی و مرکز صنایع دستی روستای زیارت، بازدید می کند.


بنا براین گزارش، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، پنجشنبه 3مهر ماه، در روز دوم سفر به استان گلستان، در جلسه هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شرکت می کند.


بازدید از مرکز خواهران گرگان، مرکز ترکمن، مرکز نوآوری و شکوفایی و آموزشگاه آزاد فرش ترکمن برنامه بعدی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.


در ادامه روز دوم سفر به گلستان، معاون وزیر کار بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آزادشهر و مجتمع آزاد فنی و حرفه ای نگین دانش فعال را در برنامه خود دارد.


تجدید میثاق با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس شهرستان آزادشهر و افتتاح مرکز جوار دانشگاهی tmc در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه دیگر علی اوسط هاشمی در بیست و چهارمین سفر استانی است.


بنا براین گزارش، هاشمی تا کنون به استان­های بوشهر، چهارمحال و بختیاری(دو سفر) ، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز( دو سفر)،کرمانشاه، خوزستان، قم ، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی، تهران و اصفهان، ایلام، گیلان  و خراسان جنوبی، کردستان (دو سفر)، لرستان و آذربایجان غربی سفر کرده و گلستان مقصد بیست و چهارمین سفر وی است.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 84305
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب