شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/06/05 - 08:21
  • - تعداد بازدید: 4037
  • - تعداد بازدیدکننده: 144
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در بیستمین سفر استانی؛

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان کردستان سفر کرد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف حضور در شورای مهارت استان، شرکت در جلسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی شهرستان های استان کردستان، افتتاح مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی استان و شرکت در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چهارشنبه، 5 شهریور ماه برای سفری دو روزه وارد استان کردستان شد.


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف حضور در شورای مهارت استان، شرکت در جلسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی  شهرستان های استان کردستان، افتتاح مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی استان و شرکت در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چهارشنبه، 5 شهریور ماه برای سفری دو روزه وارد استان کردستان شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون وزیر کار و رئیس سازمان،  در نخستین روز از بیستمین  سفر استانی خود با آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان و نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار می کند.


در ادامه معاون وزیر کار از مرکز مدیریت و مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندان مرکزی سنندج بازدید می کند.


حضور در شورای مهارت استان کردستان که به ریاست بهمن مرادنیا، استاندار تشکیل می شود، برنامه دیگر علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.


در ادامه، هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ماموستا فائق رستمی، امام جمعه شهر سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار می کند.


پس از آن جلسه علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، در جلسه اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان کردستان که به ریاست سید کمال حسینی تشکیل می شود، شرکت می کند.


دیدار و گفتگو با همکاران استان کردستان در دو بخش دولتی و خصوصی و با حضور نماینده هیأت مدیره کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد، نمایندگان پارلمان کارشناسان و مربیان و روسای مراکز، برنامه دیگر رئیس سازمان است.


در ادامه معاون وزیر کار از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استادان بازدید می کند.


بنا براین گزارش، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، پنجشنبه 6 شهریور ماه و در روز دوم سفر به استان کردستان، در جلسه شورای  هماهنگی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت کرده و از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ورمقانی بازدید می کند.


افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی سربازان وظیفه سپاه سنندج برنامه از دیگر برنامه های بیستمین سفر معاون وزیر تعاون است.


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه به شهرستان دهگلان و قروه سفر کرده و از مراکز آموزش فنی و  حرفه ای این شهرستان ها و همچنین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای باران، ویژه معلولین  بازدید می کند.


در خاتمه این سفر، هاشمی با فرماندار شهرستان قروه دیدار و گفت و گو می کند.


بنا براین گزارش، هاشمی تا کنون به استان­های بوشهر، چهارمحال و بختیاری(دو سفر) ، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز،کرمانشاه، خوزستان، قم ، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی، تهران و اصفهان، ایلام، گیلان  و خراسان جنوبی سفر کرده و کردستان  مقصد بیستمین سفر وی است.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 84181
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب