شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/08/28 - 09:43
  • - تعداد بازدید: 185
  • - تعداد بازدیدکننده: 154
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در بیست و نهمین سفر استانی؛

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف بازدید از شهرک پتروشیمی و فولاد چابهار، شرکت در شورای مهارت شهرستان چابهار، انعقاد تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار، بازدید از طرح پرورش میگو در حیاط خلوت و همچنین بازدید از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای و نمایشگاه دستاوردهای مهارتی، ۲۸ و ۲۹ آبان ماه، برای دومین بار به استان سیستان و بلوچستان (منطقه ویژه اقتصادی چابهار و شهرستان ایرانشهر) سفر می کند.

 


 علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف بازدید از شهرک پتروشیمی و فولاد چابهار، شرکت در شورای مهارت شهرستان چابهار، انعقاد تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار، بازدید از طرح پرورش میگو در حیاط خلوت و همچنین  بازدید از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای و نمایشگاه دستاوردهای مهارتی، ۲۸ و ۲۹ آبان ماه، برای دومین بار به استان سیستان و بلوچستان (منطقه ویژه اقتصادی چابهار و شهرستان ایرانشهر) سفر می کند.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هاشمی، معاون وزیر کار در نخستین روز از دومین سفر خود به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی چابهار، از شهرک پتروشیمی و فولاد بازدید می کند و پس از آن در جلسه شورای مهارت شهرستان چابهار که به ریاست عبدالحریم کردی، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تشکیل می شود، حضور می یابد.


در حاشیه شورای مهارت چابهار، تفاهم نامه با منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار منعقد شده و سپس از طرح پژوهشی حوزه شیلات چابهار رونمایی می شود.


در ادامه، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از «طرح پرورش میگو» در حیاط خلوت بازدید می کند.


شایان ذکر است در این طرح که به صورت پایلوت در روستاهای سواحل چابهار و با هزینه تسهیلات بخش روستایی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا می شود، در حیاط هر خانه روستایی با فراهم کردن زمینه های لازم می توان میگو پرورش داد و به صورت زنده به فروش رساند.


در ادامه سفر، هاشمی، ضمن بازدید از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با مولوی عبدالرحمن ملازهی امام جمعه چابهار دیدار می کند.


این گزارش می افزاید در دومین روز از این سفر، پنجشنبه 29 آبان ماه ، هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  از اسکله شهید بهشتی بازدید می کند.


گفتنی است اسکله شهید بهشتی تنها اسکله کشور است که به آب های آزاد راه دارد و معاف از کلیه تحریم ها است.


سپس علی اوسط هاشمی، با حضور در شهرستان ایرانشهر، مرکز سنجش مهارت ایرانشهر را افتتاح کرده و از کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر بازدید می کند.


بنا براین گزارش، هاشمی تا کنون به استان­های بوشهر(دو سفر)، چهارمحال و بختیاری(دو سفر) ، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان( دو سفر)، البرز( دو سفر)،کرمانشاه، خوزستان، قم ، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، گیلان  و خراسان جنوبی، کردستان (دو سفر)، لرستان و آذربایجان غربی، گلستان، فارس، خراسان شمالی، زنجان  سفر کرده و استان سیستان و بلوچستان( منطقه ویژه منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار و شهرستان ایرانشهر) مقصد بیست و نهمین  سفر وی است.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 33
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب