شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/08/06 - 15:02
  • - تعداد بازدید: 2991
  • - تعداد بازدیدکننده: 164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بیست و نهمین سفر استانی؛

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان زنجان سفر کرد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف بازدید از واحدهای صنعتی و مراکز آموزشی دولتی و خصوصی استان زنجان، شرکت در نخستین شورای مهارت زنجان ، شورای هماهنگی ادارات تابعه، دیدار با فعالان اتاق بازرگانی و اصناف، دیدار با کارکنان و نمایندگان روسای مراکز کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد و پارلمان مربیان و کارشناسان طی سفری دو روزه 7 و 8 آبان ماه به استان زنجان سفر می کند.

 


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف بازدید از واحدهای صنعتی و مراکز آموزشی دولتی و خصوصی استان زنجان، شرکت در نخستین شورای مهارت زنجان ، شورای هماهنگی ادارات تابعه، دیدار با فعالان اتاق بازرگانی و اصناف، دیدار با کارکنان و نمایندگان روسای مراکز کانون انجمن  های صنفی آموزشگاه های آزاد و پارلمان مربیان و کارشناسان طی سفری دو روزه 7 و 8 آبان ماه به استان زنجان سفر می کند.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون وزیر کار و رئیس سازمان، چهارشنبه،  7 آبان ماه در نخستین روز از بیست و نهمین سفر استانی خود با فتح الله حقیقی، استاندار زنجان دیدار کرده و در نخستین شورای مهارت استان که به ریاست استاندار در محل استانداری تشکیل می شود، حضور می یابد.


در ادامه هاشمی، در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه زنجان شرکت می کند و سپس از شرکت ایران ترانسفو و شرکت شیر پگاه زنجان بازدید می کند.


جلسه با اعضای اتاق بازرگانی استان در محل شرکت شیر پگاه برنامه بعدی معاون وزیر کار و  رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.


علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،در روز دوم سفر خود به استان زنجان از مرکز: مرکز شهید مفتح، آموزشگاه آزاد گسترش انفورماتیک و مرکز کاهش آسیب های اجتماعی موسسه خیریه روزبه بازدید می کند.


سپس در نشست با نماینده همکاران حضور یافته و با آنان گفتگو می کند.


در ادامه معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با نماینده پارلمان ملی مربیان و کارشناسان استان، روسای مراکز و نماینده کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد گفتگو می کند و به استماع نظرات و پیشنهادات آنان می پردازد.


بنا براین گزارش، هاشمی تا کنون به استان­های بوشهر(دو سفر)، چهارمحال و بختیاری(دو سفر) ، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز( دو سفر)،کرمانشاه، خوزستان، قم ، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، گیلان  و خراسان جنوبی، کردستان (دو سفر)، لرستان و آذربایجان غربی، گلستان و فارس سفر کرده و استان زنجان مقصد بیست ونهمین سفر وی است.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 85419
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب