شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/06/22 - 09:45
  • - تعداد بازدید: 3456
  • - تعداد بازدیدکننده: 145
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در بیست و دومین سفر استانی؛

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان آذربایجان غربی سفر کرد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف حضور در شورای مهارت استان، شرکت در نشست هم اندیشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، شرکت در جلسه مدیران کل تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی شهرستان های استان آذربایجان غربی، و افتتاح چندین مرکز و شرکت در شورای اداری و دیدار با کانون انجمن های صنفی و انعقاد چند تفاهم نامه، شنبه، 22 شهریور ماه برای سفری دو روزه وارد استان آذربایجان غربی شد.


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف حضور در شورای مهارت استان، شرکت در نشست هم اندیشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، شرکت در جلسه مدیران کل تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی  شهرستان های استان آذربایجان غربی، و افتتاح چندین مرکز و شرکت در شورای اداری و دیدار با کانون انجمن های صنفی و انعقاد چند تفاهم نامه، شنبه، 22 شهریور ماه برای سفری دو روزه وارد استان آذربایجان غربی  شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون وزیر کار و رئیس سازمان،  در نخستین روز از  بیست و دومین سفر استانی خود در جلسه مدیران کل تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت و با آنان دیدار و گفت و گو می کند.


سپس در ادامه از مرکز دارالفنون شهرستان ارومیه بازدید به عمل می آورد.


پس از آن هاشمی، معاون وزیر کار در شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی شرکت می کند.


حضور در نخستین شورای مهارت استان آذربایجان غربی که به ریاست محمدمهدی شهریاری ، استاندار روز شنبه 22 شهریور ماه شهریور تشکیل می شود، برنامه بعدی علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سفر به آذربایجان غربی است.


در خاتمه برگزاری شورای مهارت، تفاهم نامه با بهزیستی، حوزه علمیه استان و امور زنان و خانواده استانداری  با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منعقد می شود.


در ادامه نخستین روز سفر، علی اوسط هاشمی، از آموزشگاه فنی و حرفه ای شهید کاظمی استان بازدید کرده و سپس در  نشست هم اندیشی با هیأت رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آذربایجان غربی حضور می یابد.


بازدید از شرکت مارال صنعت و دریاچه ارومیه آخرین برنامه روز شنبه 22 شهریور ماه و بیست و دومین سفر رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور است.


بنا براین گزارش، در دومین روز این سفر،یک شنبه، 23 شهریور ماه هاشمی، معاون وزیر کار از یادمان شهدای تمرچین و مراکز آموزش فنی وحرفه ای پیرانشهر بازدید می کند.


سپس به گفتگوی خبری با اصحاب رسانه (صدا و سیما) در شهرستان پیرانشهر می پردازد.


هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در ادامه دومین روز سفر خود به آذربایجان غربی از مرکز آموزش فنی وحرفه ای میاندوآب بازدید می کند.


سفر به شهرستان سقز و بازدید از مراکز آموزش فنی وحرفه ای این شهرستان آخرین برنامه بیست و دومین سفر استانی معاون وزیر کار است.


بنا براین گزارش، هاشمی تا کنون به استان های بوشهر، چهارمحال و بختیاری(دو سفر) ، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز،کرمانشاه، خوزستان، قم ، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی، تهران و اصفهان، ایلام، گیلان  و خراسان جنوبی و کردستان و لرستان سفر کرده و آذربایجان غربی مقصد بیست و دومین سفر وی است.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 84242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب