شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/04/14 - 09:16
  • - تعداد بازدید: 1632
  • - تعداد بازدیدکننده: 181
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معاون سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری اقدسیه بازدید کرد

منوچهر رزمجو، معاون سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، یکشنبه، 13تیر ماه سال جار ی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری اقدسیه بازدید کرد.

 


منوچهر رزمجو، معاون سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، یکشنبه، 13تیر ماه سال جار ی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری اقدسیه بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، این بازدید باحضور منوچهر رزمجو، معاون سرمایه گذاری و اشتغال معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، پوراندخت نیرومند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران،  برگزار شد.


در این نشست، رزمجو، ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهران گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای، دارای سرمایه های ارزشمند ملی در مسیر توانمندسازی منابع انسانی کشور است که باید پویا و به روز باشد.


وی با بیان اینکه که جوانان نیازمند آموزش های کاربردی در کنار آموزش های دانشگاهی هستند، گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای می توانند مکمل دانشگاه ها باشند و در بخش دولتی بدون هزینه و با مهارت آموزی بخش عظیمی از جوانان را وارد بازار کار کنند.


رزمجو، ضمن تاکید بر اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای و ضرورت توجه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، آمادگی معاونت متبوعش را برای هماهنگی و استفاده  از ظرفیت نهادها در توسعه آموزش های فنی و حرفه ای اعلام کرد.


پوراندخت نیرومند، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در این نشست، بر ضرورت توجه سیاستمداران به اصلاح وضعیت حقوق و مزایای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در دستور قراردادن احیای قانون کارآموزی و به روز رسانی تکنولوژی های مراکز آموزش فنی و حرفه ای از جمله تکنولوژی کارگاه آموزشی، به روز رسانی قوانین و مقررات ، ایجاد سامانه های استعدادسنجی تأکید کرد.


وی افزود: سیاست گذاران و برنامه ریزان کشور باید به توسعه متوازن زیرساخت های سرمایه انسانی، تجهیزات و امکانات، قوانین و مقررات، و بانک های هوشمند اطلاعاتی توجه ویژه ای داشته باشند، د رغیر این صورت نمی توان انتظارات و نتایج مورد نظر از آموزش های فنی و حرفه ای را محقق کرد.


نیرومند با تأکید بر نقش موثر معاونت توسعه روستایی و مناطق روستایی و ریاست جمهوری حضور اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در شورای هماهنگی بانک ها برای حمایت بانک ها از استقرار نیروگاه‌های تجدید پذیر خورشیدی، و حمایت بنیادهایی چون بنياد علوی، بنیاد برکت را خواستار شد.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 86420
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب