شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/05 - 09:28
  • - تعداد بازدید: 2879
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

مشارکت بخش خصوصی بر اساس مسئولیت پذیری توسعه می یابد

هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در دیدار با اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد، بر توسعه مشارکت و همکاری بخش خصوصی تأکید کرد.

 


هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در دیدار با اعضای کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد، بر توسعه مشارکت و همکاری بخش خصوصی تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان با اعضا و بازرسین کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد کشور بازدید کرد.


بنا براین گزارش، در این  دیدار هاشمی، ضمن ابراز رضایت از عملکرد کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد کشور  گفت: خوشحالم که هم نیروهای جوان و هم نیروهای پیشکسوت و با تجربه  و از اکثر اقشار نقاط کشور در این کانون حضور و فعالیت دارند.


وی ضمن دعوت به همگرایی ، وحدت وانسجام کلیه فعالان بخش خصوصی درحوزه تشکل ها، بیان داشت: به مشارکت پایدار که ارزش آفرین باشد معتقدم  زیرا نقش آفرینی بارضایت موجب حضور با مسئولیت می شود.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر نقد برگرفته ازدانایی منتقد، بیان داشت: قاعده پذیری وقانون مندی باید حاکم باشد و دراین برهه زمانی سالم سازی وشفاف سازی بسیارمهم است .


این گزارش می افزاید: با آموزشگاهی که بدون آموزش گواهی می دهند و به نوعی مدرک فروشی می کنند تا مرحله ابطال پروانه آموزشگاه برخورد خواهم کرد و با شفاف سازی تفویض اختیاربه بخش خصوصی را به طورجدی پیگیری و عملیاتی می شود.


در ادامه این نشست، دبیرکانون کشوری ضمن ارائه گزارشی ازساختارسازمانی وفعالیت های کانون، به بیان اهداف و برنامه های کانون و مشکلات بخش خصوصی پرداخت .

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81599
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب