شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/05/12 - 12:18
  • - تعداد بازدید: 3005
  • - تعداد بازدیدکننده: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با هفته ملی مهارت؛

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد هیدج در استان زنجان افتتاح شد

در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان برای ایجاد زمینه های اشتغال آنان، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد هیدج همزمان با هفته ملی مهارت و ترویج کارآفرینی افتتاح شد.

در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان برای ایجاد زمینه های اشتغال آنان، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد هیدج همزمان با هفته ملی مهارت و ترویج کارآفرینی  افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان: این مراسم با حضور جمشیدمکی، معاون‌آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی، احمد محمدی، مسئول حراست، پریسا علیمردانی، رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل و نیز رئیس دانشگاه، شهردار، اعضای شورای شهر،  مسئولین شهر هیدج در ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افتتاح شد.


معاون‌آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان؛ ضمن تبریک هفته ملی مهارت گفت: با شرایط ایجاد شده در جامعه الزامات جدیدی پدید آمده که به وظایف دانشگاه می افزاید و امروزه رسالت مهارت‌آموزی دانشجویان دانشگاه‌ها نیز به رسالت های دانشگاه ها افزوده شده است.


 رییس دانشگاه هیدج با اشاره به  مشکلات دانشجویان پس از فارغ التحصیلی گفت:  با بررسی های بعمل آمده در خصوص  اشتغال دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن آنان،  کمبود مهارت های لازم در ارائه خدمات در فرصت‌های شغلی کاملا مشهود است.


وی در پایان با اشاره به راه اندازی مرکز مهارت‌آموزی، گفت: از همکاری و مساعدت اداره کل فنی وحرفه‌ای سپاسگزاری می کنم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81305
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب