شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/04/18 - 09:32
  • - تعداد بازدید: 2537
  • - تعداد بازدیدکننده: 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف آموزش شاغلان در صنایع هم گام با فناوری روز جهانی:

مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت فولاد آلیاژی یزد افتتاح شد

با آموزش شاغلان در صنایع هم گام با فناوری روز جهانی در استان، مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه ای در شرکت فولاد آلیاژی یزد افتتاح شد .


با  آموزش شاغلان در صنایع هم گام با فناوری روز جهانی در استان، مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه ای در شرکت فولاد آلیاژی یزد افتتاح شد .


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از اداره کل آموزش فنی  و حرفه  ای یزد، معاون آموزش ،پژوهش  و برنا مه  ریزی استان، گفت: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی بسیار تأثیرگذار است.


 وی افزود: ایجاد مرکز آموزشی در کنار واحد تولیدی، صنعتی یا خدماتی و توجه بیشتر به امر آموزش به همراه استفاده از تجربیات و امکانات، تاثیر بسزایی در ارتقاء سطح دانش و مهارت نیروی انسانی بنگاه های اقتصادی دارد.


معاون آموزش، پژوهش  و برنامه ریزی استان یزد، گسترش آموزش های مهارتی و ارتقای سطح آموزش های شاغلین، حفظ و تداوم اشتغال، تسریع در دستیابی به اهداف کمی و کیفی واحد صنعتی، تبادل اطلاعات و دانش فنی فیمابین مراکز آموزشی و واحد صنعتی، استفاده از امکانات مراکز و تهیه استانداردهای مهارت مورد نیاز واحد صنعتی را از مزایای ایجاد این مراکز برشمرد.


فراشاهی، تامین منابع انسانی مورد نیاز واحد صنعتی، همکاری در زمینه ارتقاء مهارت متخصصین صنایع و آموزش و جذب نیروهای بومی، افزایش بهره وری و در نهایت پایداری و توسعه بنگاه های اقتصادی را نیز از دیگر مزایای تأسیس مرکز جوار کارگاهی نام برد.


وی، ابراز امیدواری کرد: با استقرار سیستم آموزشی در مراکز جوار کارگاهی و صنایع بتوان گام مؤثری در جهت افزایش بهره وری و دستیابی به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.  

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81103
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب