شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/08 - 13:13
  • - تعداد بازدید: 2930
  • - تعداد بازدیدکننده: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز افتتاح شد

مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز، با حضور جمعی از مدیران کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این شرکت افتتاح شد.

 


مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز، با حضور جمعی از مدیران کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این شرکت افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از اداره کل استان آذربایجان شرقی، مرکز آموزش جوار کارگاه شرکت ایران خودرو تبریز، با حضور جمعی از مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و قائم مقام شرکت ایران خودرو تبریز در محل این شرکت افتتاح گردید.


میراحد حسینی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی، در حاشیه افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاه شرکت ایران خودرو تبریز، ضمن تبریک ایام دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید و تقارن افتتاح این مرکز با آن را تبریک گفته و بیان داشت: اگر کسی در شغل و کسب و کار خود توانمندی های لازم را داشته باشد، دارای مهارت است و این مهارت منجر به پیشرفت و خلاقیت در کار می شود.


قبادی، قائم مقام شرکت ایران خودرو تبریز نیز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، حضور فعال مراکز جوار کارگاهی را در کنار صنعت و در راستای به روز کردن دانش و مهارت نیروی کار ماهر بسیار لازم و ضروری برشمرد.


وی با اشاره به نیاز صنایع استان به نیروی کار ماهر و کار آمد، متخصص بودن افراد و توانمندسازی آنان و به تعبیری آچار به دست شدن جوانان را در فراگیری آموزش های مهارتی دانست.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در راستای این همکاری آموزشی و اجرای تفاهم نامه می توان با اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه، جوانان را به سمت مهارت آموزی منتج به پیشرفت صنایع و تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است، گام هایی محکم و موثر برداشت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81612
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب