شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/25 - 12:52
  • - تعداد بازدید: 2097
  • - تعداد بازدیدکننده: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مرکز آموزش جوارکارگاهی مخابرات در استان خراسان شمالی افتتاح شد

در پی تفاهم نامه منعقده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی و شرکت مخابرات استان ، مرکز آموزش جوارکارگاهی مخابرات افتتاح شد .

 


در پی تفاهم نامه منعقده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی و شرکت مخابرات استان ، مرکز آموزش جوارکارگاهی مخابرات افتتاح شد .


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی، محمدرضا رضایی  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم  گفت: مرکز آموزش جوارکارگاهی مخابرات به منظور ارتقاء مهارت و توانمندی شاغلین مخابرات منطقه خراسان شمالی افتتاح شد.


رضایی با تاکید بر نقش نیروی انسانی ماهر و توانمند در افزایش بهره وری و ارتقای جایگاه سازمان اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متولی اجرای آموزش های غیررسمی و تربیت نیروی انسانی ماهر در جامعه است که این آموزش ها را به شیوه های مختلف از جمله: آموزش در مراکز ثابت ، سیار ، روستایی ، پادگان ، زندان ، صنایع ، جوار کارگاهی و ... ارائه می دهد.


وی با بیان اینکه  نیاز به آموزش و مهارت آموزی مقطعی نیست بلکه دائمی و همیشگی است خاطر نشان کرد: فرآیند آموزش پروسه ای است که می بایست به روز و با توجه به نیاز جامعه اجرا گردد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد:  صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت شاغلین مجموعه مخابرات با ایجاد مرکز آموزش جوار کارگاهی محقق و نتایج خوبی حاصل گردد.


معاون مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: تعاملات آموزشی دو جانبه خوبی  با آموزش فنی و حرفه ای استان داشته ایم و امیدواریم با افتتاح مرکز جوار کارگاهی و ارائه آموزش های موثر ، شاهد ارتقای مهارت فنی شاغلین این مجموعه باشیم.


نشاطی ،نیروی انسانی را از ارکان مهم هر سازمانی  دانست و افزود: با ارتقای توان مهارتی و فنی شاغلین مخابرات شاهد افزایش سطح کیفیت سیستم و پویایی و شکوفایی مخابرات خواهیم بود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79761
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب