شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/07 - 15:04
  • - تعداد بازدید: 3036
  • - تعداد بازدیدکننده: 149
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در راستای همکاری های آموزشی؛

مرکز آموزش جوارکارگاهی در شرکت تولید موتور های دیزلی ایران- ایدم افتتاح شد

با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در راستای همکاری های آموزشی مراسم افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت تولید موتورهای دیزلی ایران- ایدم در محل دفتر مدیرعامل شرکت ایدم برگزار شد.

 


با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در راستای همکاری های آموزشی مراسم افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت تولید موتورهای دیزلی ایران- ایدم در محل دفتر مدیرعامل شرکت ایدم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این مراسم یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، تقارن افتتاح مرکز آموزش جوار کارگاهی را با پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت تولید موتورهای دیزلی ایران- ایدم را به فال نیک گرفت.


نماینده، ضمن اشاره به اهمیت آموزش در کنار صنعت افزود: هر صنعتی که به نوعی بالندگی و فرهیختگی را با بحث آموزش عجین کرده همواره موفق بوده است.


وی ادامه داد: ورود به صنعت از آموزش می گذرد و امروزه، صنعت در دنیای پیشرفته به محفل و محلی برای آموزش و یادگیری تبدیل شده است.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی،  خاطر نشان کرد: در خانه کار اگر فضای آموزش و جریان دانشی نباشد، فضایی سرشار از فرسودگی و غبار خواهد بود و طراوت و نشاط و تازگی از بین خواهد رفت.


نماینده، نقطه عطف صنعتی شدن کشور را  ارتقای مهارت کارگران و توانمندسازی آنان دانست که به همت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این سرزمین پیش بینی شده بود.


وی ضمن ابراز امیدواری از فعالیت های ارزشمند شرکت ایدم در طول سال های گذشته و پیش رو، گفت: این شرکت، همواره به آموزش در کنار تولید و صنعت اهمیت داده است.


این مقام مسئول اضافه کرد: امروزه، دنیا به سمتی می رود که هر فرد و یا سیستم چنانچه نتواند خود را با تغییرات روز همراه سازد و عقلانیت را در صنعت پیاده ننماید، بی شک، از چرخه رقابت دور خواهد ماند.


نماینده گفت: خوشبختانه، نگاه به صنعت امروزه واقعی تر شده است و دو علّت در توسعه و رشد شرکت های صنعتی موثر است که یکی بحث مدیریت و ثبات مدیریتی و دیگری، بحث عجین شدن با آموزش است.


بنابراین گزارش، رضا دانش فهیم، مدیر عامل شرکت ایدم " تولید کننده موتورهای دیزل ایران " نیز در این  مراسم از آموزش به عنوان یک موضوع حیاتی یاد کرد و افزود: افتتاح این مرکز می تواند خیلی مفید و کارساز باشد و  با فعال نگه داشتن مراکز آموزشی با ایجاد دوره های مختلف آموزشی در راستای بازآموزی و به روز شدن دانش و اطلاعات نیروی فعال کار خواهیم بود.


وی با بیان اینکه که هزینه در آموزش یک نوع سرمایه گذاری معنوی است گفت:  ما هم در حد توان شرکت این کار را انجام می دهیم و خوشحالیم که با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان  آذربایجان شرقی در امر مقدس آموزش همکاری می کنیم.


وی در پایان افزود: معتقدیم همه افراد جامعه انسانی از نیروهای خدماتی تا مدیران در سطوح مختلف باید آموزش ببینند و این آموزش باید همگانی باشد تا توسعه فردی و اجتماعی اتفاق بیافتد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81605
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب