شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/21 - 09:20
  • - تعداد بازدید: 2715
  • - تعداد بازدیدکننده: 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم افتتاحیه مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد برگزار شد

مراسم افتتاحیه مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، امروز؛ بیست و یکم اسفند در مرکز مهارت های پیشرفته ارم مشهد برگزار شد.


مراسم افتتاحیه مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، امروز؛ بیست و یکم اسفند در مرکز مهارت های پیشرفته ارم مشهد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مراسم مذکور با حضور عزت اله پوریان، سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان، حجت الاسلام و المسلمین سجاد عقیلی، مشاور و رئیس شورای فرهنگی سازمان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.


براساس این گزارش، در این مراسم، پیام معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خطاب به شرکت کنندگان در این رقابت ها توسط سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان قرائت شد.


بنابر این گزارش، مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مدت 2 روز از امروز، بیست و یکم اسفند آغاز و تا فردا؛ بیست و دوم  اسفندماه  ادامه دارد.


این گزارش می افزاید: این مرحله از مسابقات مذکور با شرکت نفرات برتر مرحله استانی این رقابت ها، از سراسر کشور در مشهد در حال برگزاری است.


بر اساس این گزارش، این مرحله از مسابقات در کنار مضجع شریف ثامن الحجج(ع) در دو گروه خواهران و  برادران برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی، در این دوره از رقابت ها قرائت، حفظ جزء 6، ترتیل، اذان و مفاهیم(سوره یس) رشته هایی است که برادران در آن به رقابت می پردازند و خواهران نیز در رشته های حفظ جزء 6، ترتیل و مفاهیم(سوره یس) در این مسابقات حضور یافتند.


افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی هدف از برگزاری مسابقات قرآن را توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی در کارکنان برای رشد روحیه تعامل و همگرایی برشمرد و گفت: قطعاً به کارگیری قران در زندگی افراد چه در امور شخصی و چه در امور حرفه ای  تأثیری بسزای  در رشد و تعالی خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79737
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب