شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/11 - 16:08
  • - تعداد بازدید: 2428
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شد؛

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مرحله کشوری بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مرحله کشوری بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی مرحله کشوری بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مراسم اختتامیه و توزیع مدال های مقام های اول تا سوم رشته های انفرادی و تیمی و همچنین اهداء کاپ اخلاق مسابقات ورزشی مرحله کشوری بانوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به میزبانی این مرکز برگزار شد.


در ابتدای این مراسم ابوطالب جلالی، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور ضمن تشکر از همکاران این مرکز در برگزاری این دوره از مسابقات، ورزش را تمرینی برای رفاقت بهتر و بیشتر در زمان و ساعت های زندگی مشترک کاری همکاران دانست.


وی همچنین گفت: سلامتی و تندرستی یکی از بزرگترین نعمت های خداوند متعال است که همه ما می بایست با ورزش کردن درصدد حفظ آن بکوشیم تا با جسم و روحی سالم و شاد، موجب رشد و تعالی خود و دیگران شویم .


جلالی با اشاره به  نگاه ویژه رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به برگزاری این دوره از مسابقات افزود: شما ورزشکاران با اجرای مهارت‌های زیبای خود زمینه جلب توجه مسئولان کشور به ورزش همگانی را فراهم کردید و این جای تقدیر و تشکر از بانوان به‌عنوان سفیران ورزش همگانی دارد .


وی نشاط، شادابی، امید و جذابیت را به‌عنوان مهم‌ترین شاخص‌ها برای تدوین رشته‌های ورزش همگانی برشمرد و گفت: رشته‌ها برای این مسابقات به گونه‌ای انتخاب شد که در آینده بتوانیم آن‌ها را در بدنه ورزش کارکنان توسعه دهیم و طبق ارزیابی‌های به‌عمل آمده این رشته‌ها با استقبال ورزشکاران مواجه شده است.


هاجرخواجه بولاقی، مشاور امور بانوان و خانواده رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، ضمن تشکر از میزبانی خوب مرکز تربیت مربی و تشکر از تمام رقابت کنندگان این دوره از مسابقات در مرحله کشوری و تبریک به مقام آوران خاطر نشان کرد: همه بانوان شرکت کننده در این مسابقات در عین مشغله در دو عرصه خانه و اداره به لحاظ همتشان، شایسته تقدیرند، به خصوص تیم هایی که در دستیابی به کاپ قهرمانی، اخلاق و منش ورزشی را سرلوحه رقابتهایشان قرار دادند و مهارتهای ورزشی و اخلاق مداری که دو مؤلفه مکمل هم هستند و برنده اصلی، آنانند که در بازیهایشان به هردو مؤلفه توجه کنند. 


وی مهم‌ترین آثار مسابقات را گسترش فرهنگ کار تیمی در بین بانوان شاغل سازمان عنوان کرد و افزود: شرکت در فعالیت‌های ورزشی باعث سلامتی، افزایش انرژی، هم افزایی و تمرین انجام کار گروهی بین همکاران می شود.


بنا بر این گزارش، در ادامه این مراسم از نفرات و تیم‌های برتر شرکت کننده تقدیر شد و لیست تیم هایی که در این دوره از مسابقات مقام آورده اند، به شرح ذیل است:


 


مقام آوران رشته والیبال ( تیمی )


 


مقام اول: استان اصفهان


 


مقام دوم: استان سیستان و بلوچستان


 


مقام سوم: استان کرمانشاه


 


مقام آوران رشته تنیس روی میز ( انفرادی )


 


مقام اول:  استان مازندران


 


مقام دوم: استان همدان


 


مقام سوم:   استان خراسان رضوی


 


 


مقام آوران رشته دارت ( انفرادی )


 


مقام اول: استان کرمان


 


مقام دوم: استان البرز


 


مقام سوم: استان همدان


 


شایان ذکر است کاپ اخلاق این دوره ازمسابقات نیز به تیم استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت و درپایان نیز از تیم های برتر حاضر دراین مسابقات بااهدای کاپ قهرمانی و مدال تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77433
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب