شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/07/29 - 10:24
  • - تعداد بازدید: 3283
  • - تعداد بازدیدکننده: 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم اختتاميه نخستین مسابقات آزاد مهارت نماچيني آجر در اصفهان برگزار شد

مراسم اختتاميه مسابقات آزاد مهارت نماچيني آجر اصفهان با معرفی نفرات و شاخص هاي برتر اين مسابقات برگزار شد.

 


مراسم اختتاميه مسابقات آزاد مهارت نماچيني آجر اصفهان با معرفی نفرات و شاخص هاي برتر اين مسابقات برگزار شد.


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، این مراسم، با حضور آرش اخوان طبسي، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، غلامرضا راز، مدیر مسابقات ملی و بین المللی مهارت سازمان، رضا چینی، مدیرعامل شرکت آجرنماچین، شيرين طغياني رئيس كميسيون شهرسازي، معماري و عمران شوراي اسلامي شهر اصفهان، غلامحسين عسگري، رئیس سازمان نظام مهندسي استان و محمود اشراقي مسئول مسابقات مهارت استان و جمعی از مسئولان و كارشناسان و30 نفر  رقابت كنندگان اين دوره از مسابقات برگزار شد.


مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان، ضمن قدرداني از تلاش هاي ارزشمند دست اندركاران و رقابت كنندگان مسابقات آزاد مهارت نماچيني آجر در اصفهان، نفرات برتر و شاخص اين مسابقات را معرفي و با اهدا لوح سپاس و هدیه از آنان تجليل کرد.


وي گفت: پس از طي دو روز تلاش و رقابت بين شركت كنندگان اين دوره از مسابقات، نفرات اول تا سوم به ترتيب آقایان سيدعلي محمد حسيني از استان يزد، اكبر هادي عابديني از استان اصفهان، و محمد تقي زندانيان از استان سمنان انتخاب و تقدیر شدند.


اخوان، با اشاره به حضور فعال زنان در عرصه صنعت ساختمان، فرناز راستين از استان سنندج را به عنوان بانوي شاخص اين دوره از مسابقات معرفي کرد.


در ادامه اين مراسم از ابراهيم غلامي، رقابت كننده حاضر از كشور افغانستان، و 26 نفر از رقابت كنندگان نيز با اهدا لوح سپاس و هديه قدرداني شد.


لازم به ذكر است: اين مسابقات با هدف ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه هاي اقتصادي، صنايع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشاركت صنايع و صنوف با بخش هاي آموزشي، ايجاد فرصتي مناسب جهت تبادل فني و تجارب حرفه اي بين شاغلان و بنگاه های اقتصادی، شناسايي كمبودهاي موجود در آموزش هاي فني و حرفه اي براي شاغلان و برنامه ريزي براي رفع آنها، همگام سازي دانش و توانايي شاغلان و همچنين شناسايي نخبگان و استادكاران مهارتي و در نتيجه رونق توليد با همكاري اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان و گروه كارخانجات آجرنماچين برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81748
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب