شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1399/12/11 - 14:01
  • - تعداد بازدید: 1997
  • - تعداد بازدیدکننده: 166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از شهرستان زلزله زده سی سخت بازدید کرد

داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پی زلزله شهرستان سی سخت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق آسیب دیده بازدید کرد.

 


داود ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پی زلزله شهرستان سی سخت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق آسیب دیده بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ناصری امید، به دنبال وقوع زلزله 5 و 6 دهم ریشتری در شهرستان سی سخت از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و همچنین منازل آسیب دیده همکاران بازدید و پیام هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را به آنان ابلاغ کرد.


ناصری امید در جمع همکاران اداره کل آموزش فنی وحرفه ای شهرستان سی سخت گفت: هر چند حوادث طبیعی از این قبیل ناگوار است، لیکن خوشبختانه در زلزله شهرستان سی سخت تلفات جانی نداشته ایم.


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی ادامه داد: بدون شک دولت نیز به کمک هم میهنان عزیز در این امر خیرخواهانه و کمک به خسارت دیدگان شتافته و با همیاری و همدلی در کمترین زمان به بازسازی اماکن تخریب شده می پردازد.


ناصری امید در خصوص تخریب مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سی سخت افزود: میزان خرابی حاصل از زلزله از سوی دفتر فنی ستاد سازمان در حال بررسی و برآورد خسارت است که با پیگیری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اعتبار لازم تأمین خواهد شد.


این گزارش می افزاید: ناصری امید، در دومین روز از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، با هدف رسیدگی به مشکلات همکاران استان در حوزه منابع انسانی با آنان دیدار و گفتگو کرد و راهکارهای لازم را در خصوص مسائل مطرح شده توسط مربیان و کارشناسان ارائه کرد.


همچنین توسط مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در این سفر از مرکز شماره یک آموزش فنی و حرفه ای برادران استان بازدید به عمل آمد.



 



 



 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 85849
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب