شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/08/11 - 10:36
  • - تعداد بازدید: 3271
  • - تعداد بازدیدکننده: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مؤسسه توسعه کارآفرینی کشور هندوستان(EDII) حامی نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده شد

مؤسسه توسعه کارآفرینی کشور هندوستان(EDII) حامی نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای شد.


مؤسسه توسعه کارآفرینی کشور هندوستان(EDII)  حامی نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای؛ « نخستین جشنواره ملی مربی پژوهنده » اقدام پژوهی در آموزش های فنی و حرفه ای به منظور ارتقای توانمندی های پژوهشی مربیان سازمان و پاسخگویی مناسب به نیازهای بازار کار در هفته پژوهش با مشارکت تمام مربیان مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای  توسط مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود.


بنابراین گزارش؛ عباس کریمی، معاون پژوهش و برنامه ریزی مرکز با اعلام این خبر افزود: موسسه EDII کشور هندوستان که یکی از مراکز پیشرو و معتبر آموزشی و پژوهشی در حوزه کسب و کار و کارآفرینی می باشد در راستای همکاری های دو جانبه با این مرکز به جمع حامیان جشنواره مربی پژوهنده پیوست.


وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا به منظور ارتقای توانمندی های پژوهشی مربیان سازمان و پاسخگویی مناسب به نیازهای بازار کار، مرکز تربیت مربی نخستین جشنواره ملی « مربی پژوهنده » اقدام پژوهی در آموزش های فنی و حرفه ای با مشارکت مربیان مراکز دولتی و مؤسسات آزاد در هفته پژوهش برگزار می کند. 


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس  itcevent.ir  مراجعه کنند.


 


 


 


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 85429
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب