شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/29 - 14:31
  • - تعداد بازدید: 2357
  • - تعداد بازدیدکننده: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

فقر مهارتی معضل امروز کشور است

مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات آزاد مهارت طلا سازی کشور که بیست و هشتم بهمن در استان فارس برگزار شد، گفت: فقر مهارتی معضل امروز کشور است.

مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم اختتامیه نخستین مسابقات آزاد مهارت طلا سازی کشور که بیست و هشتم بهمن در استان فارس برگزار شد، گفت: فقر مهارتی معضل امروز کشور است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه  استان فارس، غلامرضا راز، مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه مهارت آموزی نقش مهمی در پیشرفت کشور دارد، افزود: مهارت آموزی لازمه ورود به بازار کار است اما کافی نیست.


وی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در حوزه صنعت گفت: کارآفرینان معتقدند مهارت‌های ارائه شده در مراکز دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای آزاد باید براساس نیاز بازار ارائه شود.


مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه برگزاری مسابقات مهارت یکی از مهمترین رویدادهائی است که می‌توان طی آن‌ها،  افراد ماهر را شناسایی کرد، گفت: بر این اساس مسابقات آزاد مهارت در کشور شکل گرفته است که تاکنون استان‌ها از این مسابقات استقبال کرده‌اند.


راز با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد طلاسازی در فارس گفت: این مسابقات براساس استانداردهای تعریف شده توسط متخصصان و با شرکت 22 استان در شیراز برگزار شد.


مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد: مسابقات رشته طلا سازی و جواهر سازی در سطح ملی و جهانی برگزار می‌شود و ایران تاکنون توانسته است در سه دوره از مسابقات جهانی، دیپلم افتخار را کسب کند و همچنین در سال 2013 نیز موفق به یک مدال نقره در کشور آلمان شدیم.


بنابر این گزارش، در نخستین دوره از مسابقات ملی طلاسازی که در بیست و هفتم و بیست و هشتم  بهمن ماه در شیراز برگزار شد، از 22 استان شرکت کننده در این مسابقات، استان های قزوین، تهران و مازندران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79223
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب