شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/01 - 12:45
  • - تعداد بازدید: 3465
  • - تعداد بازدیدکننده: 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طرح کارآموزی در محیط واقعی کار در شرکت شکوفا صنعت پویان کرمان اجرا شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، از اجرای طرح کارآموزی در محیط واقعی کار براساس مدل دوآل آلمان با همکاری شرکت شکوفا صنعت پویان خبر داد.

 


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان،  از اجرای طرح کارآموزی در محیط واقعی کار براساس مدل دوآل آلمان با همکاری شرکت شکوفا صنعت پویان خبر داد.


به  گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، محمدرضا جهانگیری،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان در بازدید از شرکت شکوفا صنعت پویان با اشاره به همکاری این اداره کل در زمینه آموزش های جوار صنعت و جوارکارگاهی گفت: نیاز امروز جامعه مهارت است و برای همکاری در همه زمینه ها آمادگی داریم.  


تقی نسب،  قائم مقام مدیرعامل شرکت شکوفا صنعت پویان نیز با ارائه توضیحاتی در زمینه فعالیت های این شرکت صنعتی گفت: نیروی کار ماهر در زمینه های جوش،  بازرسی جوش، تراشکار و فرزکار مورد نیاز جدی این شرکت است که متعهد می شویم جذب نیرو را از مهارت آموختگان فنی و حرفه ای انجام دهیم.


وی افزود: حلقه مفقوده صنعت و سیستم آموزشی مجموعه فنی و حرفه ای است چون دارای آموزش های عملی و کاربردی است.


شایان ذکر است: شرکت شکوفا صنعت پویان با ساخت سازه های سنگین فلزی و تجهیزات صنعتی از جمله سازه های بزرگترین کارخانجات پتروشیمی ، فولاد سازی وسیمان کشور به عنوان بزرگترین سازنده سازه های فلزی جنوب شرق کشور محسوب می شود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81767
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب