شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/06/23 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 3180
  • - تعداد بازدیدکننده: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

طرح ملی دارکوب در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شد

با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری گروه آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز تربیت مربی، طرح ملی دارکوب ( آموزش کد نویسی ) در هفته دوم شهریور ماه سالجاری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شد.

 


با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری گروه آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز تربیت مربی،  طرح ملی دارکوب ( آموزش کد نویسی ) در هفته دوم شهریور ماه سالجاری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای  برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طرح دارکوب، طرحی در راستای آموزش و توانمندسازی کدنویسی کودکان و نوجوانان ایران زمین است که با همکاری ستاد توسعه فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در کنار سایر دستگاه ها و سازمان های مهم، تاثیرگذار و متولی این مهم اجرا می شود.


بنابراین گزارش: هاشم تن زاده،  مسئول گروه آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این طرح ملی تربیت تعداد 2000 نفر مربی آموزشگاه های آزاد، بخش خصوصی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش به کودکان و دانش آموزان کل کشور بوده است.


تن زاده تصریح کرد: در برگزاری این دوره تخصصی،  آموزش کد نویسی در زمینه  بازی سازی کامپیوتری با نرم افزار  scratch  برنامه ریزی شده بود.


وی افزود: برای برگزاری این دوره از اساتید مجرب دانشگاه تهران جهت آموزش مربیان استفاده شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81527
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب