شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/27 - 09:45
  • - تعداد بازدید: 2932
  • - تعداد بازدیدکننده: 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طراحی و استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، اولویت کاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است

سرپرست دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به عنوان مهمترین اولویت کاری سازمان است.

سرپرست دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به عنوان مهمترین اولویت کاری سازمان است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جلسه هم اندیشی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد سازمان با حضور رسول شیرزادی، سرپرست دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان، معاونان و کارشناسان خبره حوزه معاونت های آموزش و پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان،  بیست و چهارم آذرماه برگزار شد.


شیرزادی در جلسه مذکور با بیان اینکه با توسعه وظایف سازمان و افزایش سریع هزینه ها و پیوند آن با وضعیت عمومی اقتصاد کشور، کنترل سنتی مخارج، اهمیت خود را از دست داده است، بر ضرورت بهبود روش ها و رویه های موجود تأکید کرد.


وی گفت: با مرتبط ساختن تصمیمات بودجه ای و عملکردی و در نظر گرفتن تمام فعالیت ها در انجام خدمات و استفاده از روش های علمی حسابداری،  اطلاع از هزينه واقعي فعاليت ها، مهندسي مجدد فرآیندها، كمك به ارزيابي عملكرد سازمان، جبران هزينه ها و افزايش كارايي و اثربخشي می توان پاسخ گویی سازمان به قانون گذاران و مردم در این حوزه را تقویت کرد.


وی گفت: برای تحقق این هدف کارگروه پیاده سازی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در مهر ماه سال جاری با دستور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در دفتر برنامه، بودجه و نوسازی سازمان شکل گرفته است.


شیرزادی گفت: به منظور اجرای فاز اول پروژه مبنی بر « استاندارد سازی و مدیریت فرایندها»،  تاکنون بیش از 30 جلسه و 2 هزار نفر - ساعت کارکارشناسی با حضور نمایندگان استان های سمنان، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و اردبیل و همچنین نمایندگان دفاتر ستادی انجام شده است.


وی افزود: در جلسه مذکور در خصوص بررسی گروه بندی و دسته بندی فرآیندهای حوزه ی آموزش و پژوهش سازمان برای ورود به مرحله ی زمان سنجی تصمیم گیری شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77838
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب