شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/05/08 - 10:29
  • - تعداد بازدید: 3336
  • - تعداد بازدیدکننده: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد:

ضرورت تلاش مربیان در کسب و ارائه آموزش های مهارتی

هم زمان با 6 مرداد ماه، روز ملی مهارت و کارآفرینی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با جمعی از مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران دیدار کرد.

 


هم زمان با 6 مرداد ماه، روز ملی مهارت و کارآفرینی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  با جمعی از  مربیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران دیدار کرد.


به گزارش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، در این بازدید، با تبریک روز ملی مهارت و کارآفرینی، موفقیت کارآموزان را در گرو آموزش های مربیان ماهر و با تعهد دانست و گفت: مربیان این سازمان، با مهارت افزایی و ارتقاء توانمندی مهارت آموزان، زمینه برای فرصت های شغلی را فراهم می کنند.


سلیمان پاک سرشت، با اشاره به سیاست های سازمان برای ترویج فرهنگ مهارت افزایی گفت: برای  اجرای برنامه های تحولی سازمان، از راه کارهای پیشنهادی مربیان بیش از پیش  استفاده می شود.


رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران نیز  در این دیدار با ارائه گزارش عملکرد این اداره کل در هفته ملی مهارت، بیان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کشور،  هم زمان با بزرگداشت هفته ملی مهارت با تعامل دستگاه های مختلف این استان برای توسعه مهارت آموزی و بهبود اثربخشی آموزش های مهارتی  گام های بلندی برداشته است.


گرزین، مربیان را رکن اصلی آموزش فنی و حرفه ای عنوان کرد و افزود: با توجه به رشد سریع  و پیشرفت تکنولوژی در دنیا، شیوه های تدریس نیز  تغییر کرده است و مربیان این مجموعه نیز باید با  شیوه های جدید فرایند تدریس و ابزارها و فناوری های روز دنیا آشنا باشند .


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این دیدار از زحمات کارکنان و مربیان اداره کل استان تهران در ارائه آموزش های مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی تقدیر و تشکر کرد  و خواستار ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده آنان در تدوین برنامه های آتی سازمان شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81284
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب