شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1398/01/07 - 13:07
  • - تعداد بازدید: 2464
  • - تعداد بازدیدکننده: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین نشست کمیته بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار شد

از روزهای آغازین سال98 کمیته بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تشکیل شد تا نسبت به امداد رسانی به مناطق سیل زده به ویژه شهر و روستاهای شهرستان سیمرغ بر اساس مصوبات ستاد بحران استان اقدام لازم انجام شود.

 


از روزهای آغازین سال98 کمیته بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تشکیل شد تا نسبت به امداد رسانی به مناطق سیل زده به ویژه شهر و روستاهای شهرستان سیمرغ بر اساس مصوبات ستاد بحران استان اقدام لازم انجام شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران،کمیته بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در اولین جلسه کاری خود بر اساس مصوبه ستاد استان یک دستگاه کامیونت در اختیار فرمانداری شهرستان سیمرغ برای جابجایی ملزومات سیل زدگان قرارداد.


بر اساس این گزارش در تاریخ 5/1/98 دومین جلسه ستاد بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران تشکیل و در این جلسه مصوب شد که مسئول دفتر فنی اداره کل به منطقه اعزام تا از نزدیک به ارزیابی نیازهای تاسیساتی منازل مناطق سیل اقدام نماید.


این گزارش می افزاید: همچنین مقرر شد به صورت ضروری برخی اقلام اولیه توسط همکاران مقیم شهرستان سیمرغ تهیه و به اهالی روستاهای سیل زده داده شود.


با توجه به بررسی میدانی انجام یافته از مناطق سیل زده و نیازهای اعلام شده از ستاد بحران استان، سومین جلسه کمیته بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در تاریخ 7/1/98تشکیل و تصمیمات زیر اتخاذ شد.


-  اعزام نیروهای داوطلب از بین همکاران برای کمک رسانی به مردم سیل زده شهرستان های ساری، سیمرغ، جویبار


-   اعزام تیم سیار فنی از بین مربیان داوطلب رشته های تاسیسات و برق به مناطق سیل زده
شهرستان های ساری، سیمرغ، جویبار


-  تهیه 500 بسته غذای گرم ، 1200 عدد آب معدنی ، 2000 قرص نان ، 25 بسته مواد شوینده برای مردم سیل زده شهرستان های سیمرغ


-  اطلاع رسانی به آموزشگاه های آزاد استان برای امداد رسانی به مناطق سیل زده


این گزارش می افزاید:کمیته بحران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از مدیر کل به عنوان رئیس کمیته، معاون پشتیبانی به عنوان دبیر جلسه و معاون آموزش، مسئول امور عمومی ، مسئول حراست، مسئول امور اداری، مسئول امورمالی و مسئول روابط عمومی اداره کل به عنوان اعضای کمیته تشکیل شده است.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79839
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب