شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/28 - 11:24
  • - تعداد بازدید: 3648
  • - تعداد بازدیدکننده: 170
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه با حضور استاندار سمنان :

سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی استان سمنان تصویب شد

در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان و شصت و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان، سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی این استان تصویب شد.

 


در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان سمنان و شصت و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان، سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی این استان تصویب شد.


به گزارش روابط عمومی ادراه کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی که پیش از این در جلسه تخصصی شورای مهارت این استان مورد بررسی قرار گرفته بود، با حضور علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، فاطمه منصوری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و مدیران دستگاه های اجرایی این استان تصویب شد.


بنابراین گزارش، در این جلسه فاطمه منصوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، گفت: تعداد نیروی آموزش دیده مورد نیاز در هر گروه آموزشی به تفکیک شهرستان و شاخص های اصلی آموزش های مهارتی، تعیین و اجرای طرح های مهارت آموزی، آموزش های مورد نیاز در استان بر اساس پیش بینی نیاز بازار کار از اهداف کمّی این سند است.


منصوری با بیان اینکه استان سمنان از نظر بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی، نرخی بیش از متوسط کشوری را به خود اختصاص داده است گفت : در این سند، نقاط ضعف، قوت و تهدید های آموزش های مهارتی استان شناسایی و بر اساس استراتژی ها، تدوین اهداف کمی در بخش شاخص های اصلی آموزش فنی و حرفه ای با برش شهرستانی انجام شده است.


شایان ذکر است، سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی استان سمنان به کلیه دستگاه ها ابلاغ و لازم الاجرا خواهد بود و برش های شهرستانی، دستگاهی و بخشی این سند نیز جهت اجرا به فرمانداران ابلاغ خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81894
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب