شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1401/01/22 - 09:32
  • - تعداد بازدید: 1229
  • - تعداد بازدیدکننده: 223
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد: ضرورت بهره‌مندی از آموزش‌‎های نوین در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور‌

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تبیین برنامه‌ها و اهداف سازمان در سال جدید با رویکرد تحقق شعار سال، گفت: در این نشست اعضای کمیسیون بر ضرورت بهره مندی از آموزش‌‎های نوین و جدید و جبران عقب ماندگی از اسناد بالادستی تأکید کردند.


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و تبیین برنامه‌ها و اهداف سازمان در سال جدید با رویکرد تحقق شعار سال، گفت: در این نشست اعضای کمیسیون بر ضرورت بهره مندی از آموزش‌های نوین و جدید و جبران عقب ماندگی از اسناد بالادستی تأکید کردند.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،رضا حاجی پور  در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه 21 فروردین) کمیسیون آموزش، تحقیقات  و فناوری،  اظهار کرد: در بخش نخست نشست امروز کمیسیون گزارش رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص تبیین برنامه‌ها و اهداف آن سازمان در سال جدید با رویکرد تحقق شعار سال استماع شد و نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست بر ضرورت توجه به آموزش مهارتی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تأکید و یادآوری شد که در این زمینه از برنامه‌ ریزی‌های اسناد بالادستی به ویژه سند برنامه ششم توسعه عقب ماندگی داریم.


وی اضافه کرد: همچنین در این نشست نمایندگان بر به روزرسانی این مهارت‌ها به آموزش‎‌‌های نوین و جدید به مربیان تأکید و همچنین ضرورت مهارت آموزی عمومی تأکید کردند.


حاجی پور یادآور شد: در بخش دوم نشست امروز نیز گزارش معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص وضعیت آموزش پزشکی کشور استماع و نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.


وی اظهار کرد: در این نشست نیز موضوعاتی از قبیل کمبود نیروی متخصص به ویژه در مناطق محروم مطرح و وزارت بهداشت نیز برنامه‌های خود را برای جبران این کمبودها ارائه کرد.


حاجی پور تصریح کرد: افزایش ظرفیت پزشکی, یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و معاون آموزشی وزارت بهداشت در این باره عنوان کرد که ما فقط برای جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق محروم، بودجه لازم را در اختیار داریم.


سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در این نشست همچنین در خصوص استفاده از شرکت‌های دانش بنیان در وزارت بهداشت و تشکیل کمیسیونی در همین ارتباط در این وزارتخانه بحث و بررسی شد.


 


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 90991
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب