شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/29 - 13:36
  • - تعداد بازدید: 2070
  • - تعداد بازدیدکننده: 126
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سایت سنجش الکترونیکی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردل افتتاح شد

سایت سنجش الکترونیکی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

سایت سنجش الکترونیکی مرکز آموزش فنی و حرفه ای  شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، قهرمان آماره، سرپرست این اداره کل با فرماندار شهرستان اردل در حاشیه افتتاح سایت سنجش الکترونیکی مذکور دیدار و گفتگو کرد.


کیانی، فرماندار شهرستان اردل نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای بر کاهش نرخ بیکاری افزود: این اتفاق خوشایندی است که در شهرستان های کوچک استان نیز علم و تکنولوژی رو به رشد است و از این که برای این شهرستان نیز سایت سنجش الکترونیکی راه اندازی شده است بسیار خرسندیم.


کیانی گفت: این فرمانداری آمادگی خود را برای پشتیبانی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردل اعلام می دارد. 


سرپرست اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز  آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردل به برنامه ها و سیاست های این اداره کل، هم سو با شعار سال و حمایت از کالای ایرانی پرداخت.


در ادامه آماره به ظرفیت های این اداره کل در سطح شهرستان پرداخت.


 وی با  اشاره به برخی از مشکلات در مراکز و شهرستان ها و مطرح کردن مشکلات مرکز آموزش فنی و حرفه ای اردل از فرماندار شهرستان برای رفع مشکلات و موانع طلب همکاری کرد.


آماره گفت: ما خوشحال می شویم که مسئولین این شهرستان خواستار آموزش های بیش از پیش در رشته های مهارتی شوند.


وی اشاره کرد؛  ما در آموزش فنی و حرفه ای وقتی می توانیم بگوییم کاری برای مردم انجام داده ایم که جوانان و زنان و اقشار مختلف جامعه برای یادگیری مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای برای شرکت در کلاس ها مشتاق باشند.


در پایان آماره با اشاره به اینکه فرمانداری می تواند فنی و حرفه ای را در نیاز سنجی هایی که برای آموزش ها مقرر است انجام شود یاری و کمک نماید تا بتوان با برنامه ریزی و سیاست گذاری بهتری مردم را با فنی و حرفه ای و مهارت های این ارگان آشنا کرد.


آماره اشاره کرد که سعی ما بر این است که  در سال جاری نیز این آموزش ها با هدف بیشتری برگزار شود.


وی ضمن اشاره به راه اندازی سایت سنجش الکترونیکی در این مرکز  گفت: امروز در این مرکز به عنوان یکی از مراکز مهم استان سایت سنجش الکترونیکی افتتاح شد و می توانیم با به روز کردن استانداردهای آموزشی و درخواست مردم شهرستان اردل رشته های جدید و نو را در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان ارائه کنیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79216
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب