شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/01 - 11:57
  • - تعداد بازدید: 2747
  • - تعداد بازدیدکننده: 502
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سالن آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 6 شهرستان الیگودرز استان لرستان افتتاح شد

سالن آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 6 شهرستان الیگودرز استان لرستان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

سالن آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 6 شهرستان الیگودرز استان لرستان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، سالن آزمون آنلاین مذکور با حضور فرماندار، معاون آموزش، رئیس مرکز شماره 6شهرستان الیگودرز و جمعی از همکاران و مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.


محمدی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان الیگودرز گفت: تمام تلاش ما آموزش مطلوب و تاثیرگذاراست و آمار نشان می دهد که درحال حاضر بیشترین متقاضیان حرفه های آموزشی دانشجویان درمقاطع مختلف هستند، وی در ادامه بر ارائه آموزش های مهارتی متناسب با نیاز بازارکار تأکید کرد و گفت: توان نرم افزاری و سخت افزاری کارگاه های  آموزشی بیفزایم و این مهم با همت همکاران  و مساعدت مسئولان شهرستان الیگودرز میسر خواهد بود.


کشکولی،  فرماندار شهرستان الیگودرز آموزش های فنی و حرفه ای را در سطح کشور به ویژه مناطق محروم تاثیرگذار و مطلوب اعلام کرد و گفت: از آنجا که اشتغال یکی  از دغدغه های مسئولان است، آموزش های فنی وحرفه ای نقش مهمی در اشتغال جوانان و ایجاد توانمندی در افراد دارد.


بنابر این گزارش، برای راه اندازی و فضا سازی و تکمیل تجهیزات سالن آزمون آنلاین مبلغ 700میلیون ریال اعتبارهزینه شده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79232
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب