شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/10/28 - 10:42
  • - تعداد بازدید: 3555
  • - تعداد بازدیدکننده: 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیون ریال؛

سالن آزمون آنلاین شهدای مقاومت آبادان افتتاح شد

در حاشیه همایش مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اروند، سالن آزمون آنلاین شهدای مقاومت آبادان با صرف اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیون ریال افتتاح شد.


در حاشیه همایش مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در اروند، سالن آزمون آنلاین شهدای مقاومت آبادان با صرف اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیون ریال افتتاح شد.


 


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان، در حاشیه گردهمایی همایش مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سالن آزمون آنلاین شهدای مقاومت آبادان، 26 دی ماه 1398، با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیون ریال با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و مراکز آموزش فنی و حرفه ای آبادان افتتاح شد.


رضا باجولوند با بیان این که یکی از وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای است، افزود: این سنجش بر اساس استاندارد مهارت است و برای انجام این کار نیاز به زیرساخت هایی داریم که یکی از آنها سایت آزمون الکترونیک است.


باجولوند گفت: هدف از ایجاد این سایت های الکترونیکی دسترسی آسان به آزمون ها و سرعت دهی در برگزاری آزمون ها می باشد تا بتوانیم آزمون ها را در سراسر کشور به صورت متمرکز و آنلاین برگزار کنیم.


رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای در پایان عنوان کرد: در این سایت ها،  آزمون ها با شیفت های مختلف برگزار می شود که معمولا زمان هر آزمون ۴۵ دقیقه است.


وی بیان داشت: حذف امتحان کاغذی، آزمون الکترونیکی، نتیجه آزمون و نمره گزاری آنلاین و سریع در ۱۰ دقیقه، کاهش فرآیند صدور مدرک (گواهینامه) از ۳۰ روز کاری به دو روز و همچنین استفاده برای آموزش رایانه و نرم افزارهای رایانه ای از جمله فواید مراکز آزمون آنلاین هستند.


باجولوند گفت: آموزش مجازی، استفاده برای پژوهش کارآموزان و دانشجویان، کاهش هزینه از ۱۰۰ درصد به ۱۰ درصد و همچنین کاهش زمان آزمون کوتاه از ۹۰ دقیقه به ۱۰ دقیقه نیز از دیگر فواید این سالن ها هستند.



 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83221
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب