شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/12/22 - 10:42
  • - تعداد بازدید: 1264
  • - تعداد بازدیدکننده: 443
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رونمایی از یادمان شهدای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

دیوارنگار " یادمان ۹ تن از شهدای مهارتی گرانقدر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور " با حضور معاون آموزش، مدیران کل مدیر دفتر مرکزی حراست، منابع انسانی و پشتیبانی و مدیر کل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی و جمعی از کارکنان ، مصادف با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا رونمایی شد.


دیوارنگار " یادمان ۹ تن از  شهدای مهارتی گرانقدر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور " با حضور معاون آموزش، مدیران کل مدیر دفتر مرکزی حراست، منابع انسانی و پشتیبانی و مدیر کل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی و جمعی از  کارکنان ، مصادف با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شاه پسند، معاون آموزش، با بیان اینکه بزرگداشت شهدا تجلیل از همه ارزش‌ها است، گفت: پاسداشت شهدا به خصوص شهدای حرم، شهدای هسته ای و مدافعان حرم وظیفه و افتخار می باشد و باید مکتب شهدا را سرلوحه خود قرار دهیم.


محمدرضا شاه پسند با تأکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا، گفت: با توجه به اینکه امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم اگر بخواهیم حق شهیدان را ادا کنیم باید در این مسیر به معرفت و شناخت از شهدا دست یابیم و حضور شهیدان در زندگی ما جاری باشد.


وی با بیان اینکه شهدا ستاره‌های پرفروغ در مسیر زندگی ما هستند که راه کمال را به ما نشان می‌دهند، بیان داشت: شهدا كه از مقام والاي شهدا و جايگاه شهيد کاملاً با اطلاع بودند و با اين علم وآگاهي و منطق به سوي جبهه‌های نبرد شتافتند و سرانجام به آرزوي ديرين خويش رسيدند. 


معاون آموزش، در آیین رونمایی از یادمان شهدا گفت: شهدای گرانقدر در دفاع از امنیت کشورر جان خود را از دست داده اند و این یادمان و ارج نهادن به مقام شهدا حداقل کاری است که ما انجام می دهیم.


محمدرضا شاه پسند تصریح کرد: خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران را قدربدانید، چرا که خدمت به آنان توفیق بزرگی است که باید قدردان آن باشید.


شایان ذکر است در پایان این مراسم دیوارنگار " یادمان ۹ تن از  شهدای مهارتی گرانقدر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور " رونمایی شد.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 89866
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب