شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/13 - 09:53
  • - تعداد بازدید: 1953
  • - تعداد بازدیدکننده: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان سروآباد:

رونق تولید و توسعه شهرستان سروآباد در گرو توجه ویژه به آموزش های مهارتی است

فرماندار شهرستان سروآباد دردیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با تأکید بر نقش مهم و بی بدیل آموزش های مهارتی در رونق تولید، آموزش فنی و حرفه ای را راه حل مناسب در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان دانست.


فرماندار شهرستان سروآباد دردیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان با تأکید بر نقش مهم و بی بدیل آموزش های مهارتی در رونق تولید، آموزش فنی و حرفه ای را راه حل مناسب در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان دانست.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، کوهسار دادور، فرماندار شهرستان سروآباد در دیدار با سید جمیل احمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان را مجموعه ای پویا، تخصصی و با برنامه ریزی مدون بر پایه نیاز سنجی شهرستانی عنوان کرد.


 وی افزود : آثار فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در روستا های سطح استان به خوبی نمود پیدا کرده است و امروز ما شاهد رونق اقتصادی در روستاهای سطح استان از طریق توانمندسازی روستائیان سطح استان با ارائه آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه ای هستیم که خوشبختانه این آموزش ها توانسته است منجر به اشتغال شود.


فرماندار شهرستان سروآباد کشاورزی، دامپروری، شیلات و گردشگری را از جمله مزیت های نسبی شهرستان سروآباد خواند و گفت: با تمرکز و سرمایه گذاری آموزشی بر توانمندی های بالقوه این شهرستان می توانیم زمینه اشتغال جوانان سروآبادی را فراهم نمائیم.


در ادامه احمدی نیز ایجاد فرهنگ مهارت آموزی در شهرستان سروآباد و حمایت های دولت از آموزش های فنی و حرفه ای را اتفاقی مبارک در این حوزه دانست و گفت: این اداره کل نیز آمادگی تدوین برنامه های آموزشی خود برای ارائه و تصویب در شورای مهارت و فناوری شهرستان سروآباد را دارد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان همسو کردن آموزش های مهارتی و نیاز بازار کار را دغدغه اصلی این اداره کل در برنامه ریزی های این اداره کل ذکر کرد و یادآور شد: با حمایت های همه جانبه دستگاه های اجرایی سطح شهرستان سروآباد شاهد تبدیل این شهرستان به شهرستانی مهارت محور و توسعه یافته در آینده ای نزدیک باشیم.


در پایان احمدی از افتتاح کارگاه کشاورزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید ملا محمد ذبیحی شهرستان کامیاران در دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78696
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب