شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/09/25 - 11:27
  • - تعداد بازدید: 2451
  • - تعداد بازدیدکننده: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان قزوین سفر کرد

غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور بازدید از مراکز آموزشی، افتتاح پروژه مهارتی و جوار کارگاهی، 25 آذر سال جاری وارد استان قزوین شد.

غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور بازدید از مراکز آموزشی، افتتاح پروژه مهارتی و جوار‌کارگاهی، 25 آذر سال جاری وارد استان قزوین شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دیدار با نماینده ولی فقیه، استاندار، شرکت در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی و تعدادی از فعالان عرصه صنعت و اقتصاد استان، افتتاح مراکز جوار‌کارگاهی، بازدید از جشنواره باقلوای قزوین و نمایشگاه مشاغل کم سرمایه‌بر، حضور در اختتامیه مسابقات ملی رباتیک، افتتاح مراکز آموزشگاهی آزاد و میثاق با شهدا از برنامه‌های سفر رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان قزوین است. 


بنا براین گزارش، حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ابتدای سفر برای تجدید دیدار و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس بر مزار شهدای گمنام حضور یافت.


در ادامه رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضرت آیت الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو می کند.


این گزارش می افزاید: حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه سفر خود با اعلایی، استاندار قزوین دیدار و گفتگو می کند.


در این سفر رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم اختتامیه مسابقات ملی رباتیک حضور می یابد و از جشنواره باقلوای قزوین و نمایشگاه مشاغل کم سرمایه‌بر بازدید می کند.


سپس حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی و تعدادی از فعالان عرصه صنعت و اقتصاد به منظور تبیین ارتباط آموزش و تولید، شرکت می کند.


همچنین در این سفر مراکز جوار‌کارگاهی شرکت مکسال، شرکت دنون و مراکز آموزشگاهی آزاد کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین توسط حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 87309
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب