شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/13 - 14:05
  • - تعداد بازدید: 2181
  • - تعداد بازدیدکننده: 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار نماینده ولی فقیه در استان ایلام با خانواده شهدای پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با بازماندگان خانواده شهدای ملک پور، پرسنل این اداره کل دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به همراه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با بازماندگان خانواده شهدای ملک پور، پرسنل این اداره کل دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در معیت مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام و جمعی از مدیران استان با خانواده بازماندگان شهدای ملک پور از پرسنل این اداره کل دیدار کردند.


وی افزود: در حادثه ای که در سال 63 و بمباران هوایی رژیم بعثی منطقه صالح آباد اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر، 6 فرزند پسر و 2 فرزند دختر یکجا به شهادت می رسند و 4 برادر نیز به مقام جانبازی نائل می شوند.


نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: وجود چنین خانواده ای مایه افتخار نه تنها برای مردم ایلام و خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای بلکه یک پدیده کم نظیر و بی نظیر در سطح جهان است.


کریمی تبار تأکید کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که ما مدیون خون این شهدا و بازماندگان آنان هستیم، چرا که خون دادند و نسبت به پایداری از انقلاب اهتمام ویژه داشته اند و باید تلاش کنیم دین خود را به انقلاب شهیدان و به خصوص بازماندگان آنان ادا کنیم.


در پایان این دیدار،  جمشیدزاده ضمن تشکر از حضور امام جمعه استان در منزل یکی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای با اهداء گل و لوح سپاس از خانواده شهدای ملک پور تقدیر بعمل آمد.


براساس این گزارش،  در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید در امور ایثارگران استان ایلام، کانون های فرهنگی، اصحاب رسانه و واحد مرکزی خبر صدا و سیمای ایلام حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79610
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب