شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/14 - 12:02
  • - تعداد بازدید: 2012
  • - تعداد بازدیدکننده: 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاري دانشگاه لايپزيک آلمان؛

دومین دوره مکاترونيک صنعتي پيشرفته در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد

دومین دوره مکاترونيک صنعتي پيشرفته در گروه آموزشي الکترونيک، کنترل و انرژي هاي تجديدپذير با همکاري دانشگاه لايپزيک آلمان در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

دومین دوره مکاترونيک صنعتي پيشرفته در گروه آموزشي الکترونيک، کنترل و انرژي هاي تجديدپذير با همکاري دانشگاه لايپزيک آلمان در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، داود حبیب زاده، مسئول گروه آموزشی الکترونيک، کنترل و انرژي هاي تجديد پذير این مرکز با اعلام این خبر گفت :دوره آموزشی مذکور در ادامه اجراي دوره هاي آموزشي ايران نوآوري مي کند با همکاري سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، دانشگاه لايپزيک و مؤسسه فني و حرفه اي  ZAW و SEPT  آلمان برگزار شد.


وی افزود: مدرسان دومین دوره مکاترونيک صنعتي پيشرفته، آقايان تيل هکر و هانس کريستوف رودرينگر هستند که مباحثي از سيستم هاي حفاظت و امنيت در سيستم هاي کنترل صنعتي و مکاترونيک را مطرح مي کنند.


حبیب زاده گفت: مربيان و کارشناسان رشته هاي کنترل و مکاترونيک از استان هاي مختلف کشور در اين دوره حضور دارند و مباحث اين دوره بر اساس استانداردهاي آموزشي کشور آلمان و در راستاي به روز رساني اطلاعات مربيان و کارشناسان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ارائه مي شود.


وی افزود: علاوه بر اجراي دوره هاي حضوري که در مرکز تربيت مربي و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور اجرا مي شود، مدرسان این دوره اطلاعات تکميلی و مورد نياز را از طريق برنامه هاي الکترونيکي و به صورت مجازي در اختيار شرکت کنندگان دوره قرار مي دهند.


همچنين در ادامه اين همکاري ها، پودمان هاي آموزشي دپارتمان الکترونيک بر اساس استانداردهاي کشور آلمان و همکاري کارشناسان دانشگاه لايپزيک و مؤسسات ZAW و SEPT به روز رساني خواهند شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78727
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب