شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/04/11 - 12:54
  • - تعداد بازدید: 3046
  • - تعداد بازدیدکننده: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره اتوماسیون و کنترل صنعتی برای کارشناسان صنایع گل گهر برگزار شد

دوره اتوماسیون و کنترل صنعتی برای کارشناسان صنایع گل گهر، در مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

 


دوره اتوماسیون و کنترل صنعتی برای کارشناسان صنایع گل گهر، در مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از  مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان، با هدف اجرای دوره های آموزش تلفیقی ، به مدت 4 روز، ، دوره آموزش تخصصی کنترل و اتوماسیون صنعتی در دپارتمان آموزشی الکترونيک ، کنترل و انرژي هاي تجديد پذير برای کارشناسان و مهندسان صنایع گل گهر در این مرکز برگزار شد .


بنا براین گزارش، داود حبیب زاده، مسئول گروه آموزشی الکترونيک ، کنترل و انرژي هاي تجديد پذير مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان، با اعلام این خبر گفت: این دوره بر اساس استاندارد آموزشی بکهوف آلمان برای 10 نفر از کارشناسان و مهندسان صنایع گل گهر در گروه آموزشی الکترونیک ، کنترل و انرژی های تجدید پذیر برگزار شد .


وی افزود: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با روش های جدید برنامه نویسی و سیستم های کنترل و اتوماسیون صنعتی آشنا شدند.


حبیب زاده در ادامه گفت: آموزش و اجرای دوره های آموزش کنترل و اتوماسیون صنعتی با همکاری شرکت نیک مهر نماینده رسمی شرکت بکهوف آلمان از خرداد ماه سال گذشته آغاز و بصورت منظم برای مربیان سازمان و کارشناسان صنایع مختلف اجرا می شود. همچنین در مرداد ماه سال جاری مسابقات تعیین سطح شغلی اتوماسیون و کنترل صنعتی با همکاری مرکز تربیت مربی و شرکت بکهوف برای کارشناسان صنایع و مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اجرا خواهد شد .

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81066
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب