شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/13 - 17:44
  • - تعداد بازدید: 4316
  • - تعداد بازدیدکننده: 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

دستاورد مهارت خودباوری و خود اتکایی است/ چهره های برتر مهارتی باید در عرصه ملی شناخته شوند

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان در دیدار با فرزاد سلیمانی، برنده مدال نقره رشته تأسیسات الکتریکی چهارمین دوره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا (hi- tech) گفت: دستاورد ارزشمند مهارت خودباوری و خوداتکایی است.

 


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان در دیدار با فرزاد سلیمانی، برنده مدال نقره رشته تأسیسات الکتریکی چهارمین دوره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا (hi- tech) گفت: دستاورد ارزشمند مهارت خودباوری و خوداتکایی است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان، طی نشستی با فرزاد سلیمانی، برنده مدال نقره کشورمان در رشته تأسیسات الکتریکی چهارمین دوره مسابقات آزاد اوراسیا که در کشور روسیه(شهر یکاترینبورگ) برگزار شد،  امروز دوشنبه، 13 آبان ماه، در محل دفتر ریاست دیدار و از نخبه مهارتی کشورمان تقدیر کرد.


هاشمی دراین دیدار تأکید کرد: عزم مشارکت ملی پشتیبان رقابت های مهارتی در عرصه جهانی  است و تمام تلاش خود را برای ارتقای نگاه جامعه به سهم مهارت به کار می گیریم.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ضمن تحسین و تقدیر از همت بالای مدال آور کشورمان، بیان داشت: دستاورد ارزشمند مهارت، خودباوری و خود اتکایی است که از ظرفیت و تواناییملی ایران برای حضور در عرصه رقابت های مهارتی در سطح منطقه و جهان نشان دارد.


وی، با تأکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها، استانداری، شورای عالی مهارت استان ها و دیگر دستگاه های اجرایی و سیاست گذار برای معرفی چهره های برتر مهارتی کشور در عرصه ملی و جهانی، بیان داشت: مدال آوران عرصه مهارت باید در نگاه سیاست و قانونگذار وزن اجتماعی در خور و شأن خود را به دست آورند.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه از فرزاد سلیمانی، برنده مدال نقره رشته تأسیسات الکتریکیدر مسابقات آزاد مهارت اوراسیا، تقدیر کرد و گفت: گام توسعه ای مهم و پر افتخاری برای استان کردستان و به وسعت کشور ایران برداشته اید.


در ادامه، هاشمی، از فرزاد امینی، شرکت کننده کشورمان در رشته تأسیسات الکتریکی و فاروق محمدامینی مربی همراه وی و داور چهارمین دوره مسابقات آزاد مهارت اوراسیا با اهدای لوح و حلقه گل تقدیر کرد.


شایان ذکر است، فرزادسلیمانی در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت نیز موفق به کسب مدال نقره در رشته تأسیسات الکتریکی شده بود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81834
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب