شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1401/04/04 - 12:53
  • - تعداد بازدید: 2912
  • - تعداد بازدیدکننده: 210
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در مراسم افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای هنرهای تجسمی و صنایع دستی در استان خراسان شمالی پیشنهاد شد؛ تأسیس نخستین مرکز کاریابی هنرهای تجسمی ایران در شهرستان بجنورد

معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور در مراسم افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای «هنرهای تجسمی و صنایع دستی» تأسیس نخستین مرکز کاریابی هنرهای تجسمی ایران در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی را پیشنهاد داد.

معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، در مراسم افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای «هنرهای تجسمی و صنایع دستی» تأسیس نخستین مرکز کاریابی هنرهای تجسمی ایران در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی را پیشنهاد داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی، در سفر ریاست جمهور و هیأت دولت به استان خراسان شمالی؛ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای «هنرهای تجسمی و صنایع دستی» با حضور «محمود کریمی بیرانوند» معاون کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور افتتاح شد .


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت همراه پس از افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و‌حرفه ای، ضمن راهنمایی مدیر این آموزشگاه برای چگونگی جذب تسهیلات در راستای توسعه فعالیت و کارآفرینی پیشنهاد کرد؛ جهت دریافت مجوز کاریابی اقدام نماید تا نخستین مرکز کاریابی هنرهای تجسمی ایران در بجنورد تأسیس شود و این آموزشگاه بتواند از این طریق ضمن کارآفرینی بیشتر از مزایای تدارک دیده شده در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای شرکت های کاریابی استفاده کند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی، نیز در آیین افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای؛ با تاکید بر تلاش در راستای احیا و پایدار نمودن آموزشگاه های آزاد گفت: تغییر نگاه آموزشگاه های آزاد از «بازاریابی» به «بازار سازی»، تنوع بخشی در رشته‌های آموزشی و توجه به «زیست بوم، مشاغل آینده و مزیت سنجی» به احیای آموزشگاه های آزاد کمک می کند.


مهدی رحمدل، با اشاره به اینکه در مشاغل دانش بنیان تاکید بر«نیروی انسانی ماهر و متخصص» است افزود: هر شغلی که انتخاب می کنیم می بایست آنقدر قوی ظاهر شویم و توانمندی، مهارت و تخصص انجام کار ما به حدی تاثیر گذار باشد که با عدم حضورمان، انجام آن کار میسر نباشد.


وی با بیان اینکه زمانی بهره‌وری اتفاق می‌افتد که نیروی انسانی توانمند باشد اظهار داشت: عنصری ترین مولفه تولید «نیروی انسانی» است و ما می‌بایست چهره جدیدی از تولید که هم اشتغال آفرین و هم دانش بنیان باشد را به مردم معرفی کنیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 91534
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب