شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/05/31 - 09:12
  • - تعداد بازدید: 2756
  • - تعداد بازدیدکننده: 155
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در سی و نهمین سفر استانی؛ معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به استان کرمانشاه سفر کرد

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با استانداری کرمانشاه به منظور ایجاد ۵ مرکز تخصصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان و تربیت نیروی کار ماهر در این زمینه و در نهایت استفاده از نیروی کار ماهر بومی، بازدید از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان، دیدار با ائمه جمعه و سفر به شهرستان های استان برای بازدید از مراکز آموزشی آنها، طی سفری دو روزه شنبه 30 مرداد ماه به کرمانشاه سفر کرد.

 


علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با استانداری کرمانشاه و ایجاد ۵ مرکز تخصصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان و تربیت نیروی کار ماهر در این زمینه و در نهایت استفاده از نیروی کار ماهر بومی، بازدید از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان، دیدار با ائمه جمعه و سفر به شهرستان های استان برای بازدید از مراکز آموزشی آنها، طی سفری دو روزه شنبه 30 مرداد ماه به کرمانشاه سفر کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان در اولین روز ورود با حضور در استانداری و دیدار با هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با استانداری کرمانشاه را امضا می کند.


لازم بذکر است این تفاهم نامه آموزشی با هدف ایجاد ۵ مرکز تخصصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان و تربیت نیروی کار ماهر در این زمینه و در نهایت استفاده از نیروی کار ماهر بومی منعقد می شود.


همچنین با توافقی که استانداری کرمانشاه، وزارت نفت و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با هم داشته اند به‌زودی مرکزی برای آموزش حداقل دو هزار و ۵۰۰ نیروی کار حرفه‌ای در رشته‌های مختلف در استان کرمانشاه دایر می‌شود.


در ادامه، هاشمی، از مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای آزاد و کارخانه نوآوری نیروی غرب کرمانشاه بازدید و به منظور بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی، بازدید از کارگاه های آموزشی و دیدار با کارکنان به شهرستان پاوه سفر می کند.


بنا براین گزارش، هاشمی یکشنبه، 31 مرداد ماه به دو شهرستان گیلانغرب و قصر شیرین به قصد بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای این دو شهرستان سفر می کند.


بنا براین گزارش، هاشمی تا کنون به استان­های بوشهر(دو سفر)، چهارمحال و بختیاری(دو سفر) ، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز( دو سفر)،کرمانشاه (سه سفر)، خوزستان، قم ، قزوین (دو سفر)، مرکزی، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، گیلان  و خراسان جنوبی، کردستان (دو سفر)، لرستان و آذربایجان غربی، گلستان، فارس، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، چابهار و قزوین، مازندران و خراسان رضوی،کرمان (سفر دوم) و لرستان(دو سفر)، اردبیل، هرمزگان، سفر کرده است و کرمانشاه مقصد سی و نهمین سفر وی است.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 86607
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب