شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/09 - 15:13
  • - تعداد بازدید: 3063
  • - تعداد بازدیدکننده: 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حجت الاسلام حسن نوروزی:

در رویارویی با استکبار جهانی همواره فرهنگ و روحیه ایثار و مقاومت در کشور باید زنده بماند

حجت الاسلام حسن نوروزی، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، امروز 8/7/98در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن 22 بهمن سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت: در رویارویی با استکبار جهانی همواره فرهنگ و روحیه ایثار و مقاومت در کشور باید زنده بماند.

 


حجت الاسلام حسن نوروزی، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، امروز 8/7/98در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن 22 بهمن سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت: در رویارویی با استکبار جهانی همواره  فرهنگ و روحیه ایثار و مقاومت در کشور باید زنده بماند.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مراسم گرامیداشت هفته مقدس با حضور علی اوسط هاشمی، رئیس و جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان، حجت الاسلام حسن نوروزی، رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس برگزار شد.


بنابراین گزارش، سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بی‌بدیل فرزندان این مرز و بوم است و هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای نشر، ترویج و تقویت اهداف و ارزش‌های دفاع مقدس است.


نوروزی، با بیان اینکه درشرایط کنونی کشور بیش از هر زمان دیگری به روحیه ایثار و همبستگی نیازمندیم افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا منافع ملی و مطالبات به‌حق مردم را در اولویت قرار دهیم و این همان ایثارگری است که همواره به آن نیاز داشته‌ایم و خواهیم داشت.


در ادامه سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سایه مقاومت و ایستادگی می توان در مقابل هجمه و زورگویی استکبار جهانی ایستادگی کرد، گفت: کشور ما به عنوان یک کشور مسلمان از بدو انقلاب تا کنون با استکبار جهانی مبارزه کرده و مطمئنا این مبارزه پایان ناپذیر است.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81618
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب