شعار سال
سه شنبه 13 شهریور 1403
  • 1401/05/31 - 14:38
  • - تعداد بازدید: 1740
  • - تعداد بازدیدکننده: 274
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

در جلسه ستاد اربعین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مطرح شد: تسهیلگری برای حضور همکاران در اربعین حسینی

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جلسه ستاد اربعین از تسهیلگری حضور همکاران در اربعین حسینی خبر داد.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در جلسه ستاد اربعین از تسهیلگری حضور همکاران در اربعین حسینی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدجواد جامه بزرگی ضمن دعوت از کلیه همکاران جهت شرکت در همایش اربعین حسینی، بیان داشت: فضا سازی موکب شهدای ستاد اربعین در استانهای مرزی انجام شده است.


وی گفت: کار برای اربعین و امام حسین (ع) دلی است و همکاران خدوم این سازمان آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در رشته های مختلف تخصصی برای زائرین در حوزه های کفاشی، نانوایی، خیاطی، ماساژ، تعمیر موبایل، تاسیسات، جوشکاری، برق، لوله کشی و ... اعلام داشتند.


رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه تمامی فعالیت ها ستاد اربعین به صورت متمرکز در وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می پذیرد، افزود: جهت سهولت حضور همکاران در اربعین سید و سالار شهیدان، تسهیلات ویژه شامل وام قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.


جامه بزرگی، وی از فعال سازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در خدمات رسانی خبر داد و اظهار داشت: مراکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان مهران و دهلران در استان ایلام و مرز مهران، مرکز آموزش هتلداری شهرستان خرمشهر در استان خوزستان و مرز شلمچه، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قصر شیرین در استان کرمانشاه و مرز خسروی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان پیرانشهر در استان کردستان و مرز باشماق و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان و موکب شهدا در شهر کربلا آماده خدمات رسانی به زائرین می باشند.


وی با اشاره به ثبت نام 450  نفر از همکاران جهت حضور در خدمت رسانی به زائرین کربلا، تصریح کرد: تهیه دستگاه یخ ساز و ماشین لباسشوئی صنعتی، آماده کردن سرویس بهداشتی حمام و چشمه های بهداشتی، تهیه دو دستگاه نانوائی و ...از جمله اقدامات این سازمان برای خدمت رسانی به زائران عزیز می باشد. 


رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی در پایان سخنان خود نخستین اعزام کاروان مهارتی به کربلای معلی را  دهه اول شهریور ماه بیان کرد و گفت: در موکب شهدا 150 نفر عوامل اجرائی در نظر گرفته شده است و از 450  ثبت نام کننده تعداد 300 تا 350 نفر آماده خدمت رسانی می باشند. 


* حفظ اعتبار و شأن سازمان آموزش فنی و حرفه ای در بحث ملی و جهانی اربعین  


در این جلسه معاون توسعه مديريت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سفر اربعین را به عنوان یک راهبرد معنوی، آموزشی و انگیزشی برای کارکنان و فرهنگی برای سازمان برشمرد و اظهار داشت: همکاران با تعصب و غیرت سازمانی به زوار امام حسین (ع) خدمات دهی می کنند متقابلاً ما نیز تسهیلات در حوزه وام قرض الحسنه، مرخصی، مأموریت سازمانی ایشان تسهیل خواهیم داشت .


امیر میمنت آبادی، از تجهیز و تهیه امکانات برای زائرین در استان های مرزی خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی به منظور بهره گیری از امکانات و تجیزات بخش خصوص و دولتی در راستای برگزاری باشکوه مراسم عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان، در تمامی مراکز کشور انجام شده است. 


وی از پیش بینی تسهیلات بانکی برای همکاران اعزامی، خبر داد و افزود: همراهی و خدمات دهی تمامی کارکنان در استان های مرزی با تمام توان و امکانات به زائرین اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.


قابل ذکر است جلسه بعدی ستاد اربعین با حضور ریاست محترم سازمان دکتر حسینی نیا و مدیران استانی مرتبط روز سه شنبه یکم شهریور ماه 1401 ساعت 11 با هدف هماهنگی و تسهیل زیارت اربعین برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 92944
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب