شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1398/01/10 - 14:28
  • - تعداد بازدید: 2444
  • - تعداد بازدیدکننده: 72
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

خدمت رسانی و امداد رسانی نوروزی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان

جلسه ستاد بحران در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و در صورت بروز هر حادثه احتمالی در این استان تشکیل شد.

 


جلسه ستاد بحران در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی و در صورت بروز هر حادثه احتمالی  در این استان تشکیل شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به نقل از روابط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، محمدرضا آذرخش، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: استان لرستان از جمله استان های باران خیز، مهمان پذیر و شاهراه اصلی میان مرکز و جنوب کشور است که نیاز است تمام دستگاه های اجرایی امکانات و تجهیزات خود را در اختیار دستگاه های امدادی استان و در موقعیت  فعلی، مسافرین نوروزی قرار دهند و در همین راستا،  جلسه مذکور تشکیل شد.


وی افزود: با توجه به موقعیت بحرانی در کشور و استان لرستان وظیفه داریم با تمام امکانات و تجهیزات در خدمت دستگاه های مجری باشیم.


آذرخش در ادامه از تمام رؤسای مراکز و ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان خواست با تمام تجهیزات و امکانات در امر خدمات رسانی به مسافرین نوروزی باشند و به ویژه در صورت بروز هر حادثه احتمالی به کمک هم استانی ها بشتابند.


این گزارش می افزاید: در این جلسه، رؤسای مراکز و ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان اعلام آمادگی کردند که هم چون سابق در خدمت مسافران نوروزی هستند.


همچنین رؤسای مراکز و ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان اعلام آمادگی کردند در صورت بروز هر حادثه احتمالی هم استانی خود کمک کنند.


بنا بر این گزارش،  از چند روز قبل از سال 98 تمام مهمان سراهای اداره کل و مراکز آموزشی در سراسر استان لرستان در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته و در حال حاضر اکیب های سیار صلواتی در قالب یدک کش ها با همراهی مربی متخصص اتومکانیک به همراه راننده در محورهای مواصلاتی خرم آباد – درود، خرم آباد – بروجرد، خرم آباد - سلسله و دلفان، خرم آباد – کوهدشت، خرم آباد –معمولان و ملاوی، پلدختر و بالعکس در حال گشت زنی و خدمات دهی به هم نوعان مسافر در جاده ها هستند.


این گزارش می افزاید: مهمان سراها و مراکز آموزشی و تیم های سیار صلواتی  آموزش فنی و حرفه ای از بیست و نهم سال 97 تا بیستم فروردین ماه سال جاری در جاده ها مستقر و مشغول خدمات دهی به مسافرین نوروزی هستند.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79864
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب