شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1398/01/18 - 14:28
  • - تعداد بازدید: 2219
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خدمت رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به مردم سیل زده این استان و استان گلستان

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اقدام به خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم سیل زده این استان و استان گلستان کرد.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران اقدام به خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم سیل زده این استان و استان گلستان کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، سیدحسین درویشی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران نقش مؤثر و بسزایی در کمیته بحران و امدادرسانی سیل اخیر داشت و از هیچ گونه تلاش و کوششی در امر کمک رسانی دریغ نخواهد کرد.


 وی افزود: این اداره کل در 7 شاخه اقدام به امدادرسانی خدمات فنی، عمرانی، توزیع اقلام ضروری، اسکان موقت و امدادرسانی خودرویی، ابلاغ خدمت رسانی به مناطق سیل زده، بازدید از مناطق سیل زده و ارزیابی خدمت رسانی و تشکیل کمیته بحران و امداد رسانی کرد.


وی ادامه داد: در شاخه اسکان موقت و امداد رسانی خودرویی بیش از 50 نفر از سیل زدگان و امداد رسانان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان اسکان یافتند.


درویشی ادامه داد: طی ابلاغی به تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه ای سطح استان و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان برای همکاری آماده باش داده شد.


وی افزود: در معیت سید میعاد صالحی فر، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور بازدیدی از مناطق سیل زده انجام شد که در این خصوص تاکنون بیش از 10 بازدید صورت گرفته است و دستورات لازم برای کاهش درد و التیام ناشی از سیل صادر شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران از مشارکت حداکثری در شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان خبر داد و گفت: آموزش فنی و حرفه ای مازندران به عنوان یکی از دستگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه حضوری فعال در این شورا دارد و راهکارهای عملی را ارائه می کند.


  

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79893
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب