شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/01/24 - 12:02
  • - تعداد بازدید: 2047
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

خدمت رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به مردم آسیب دیده از سیل

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ساعات اولیه وقوع سیل در استان اقدام به تشکیل کمیته بحران به منظور ارائه خدمات به مردم آسیب دیده از سیل کرد.

 


اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ساعات اولیه وقوع سیل در استان اقدام به تشکیل کمیته بحران به منظور ارائه خدمات به مردم آسیب دیده از سیل کرد.


یاور محمدی،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: برپایی 8 تیم سیار در قالب تیم های 3 تا 5 نفره مکانیک و برق خودرو، تأسیسات، برق ساختمان، جوشکاری و تجهیز آشپزخانه های مراکز جهت ارائه غذای گرم به هموطنان گرفتار در سیلاب، از جمله اقدامات کمیته بحران این اداره کل به منظور کمک به مردم سیل زده این استان بوده است.


وی افزود: اعزام داوطلبانه همکاران به مناطق در معرض آسیب، آماده باش تمام مراکز و امکانات موجود و اسکان هموطنان و مسافران در معرض آسیب در مراکز آموزشی شهرستان ها از دیگر اقدامات کمیته بحران این اداره کل در راستای خدمت رسانی به مردم سیل زده بود .


مدیر  کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره به خسارت های وارد شده به هموطنان بخصوص در استان های گلستان و لرستان افزود : برگزاری جلسه فوری کمیته بحران با محوریت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای این عزیزان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با همکاری و تعامل کلیه همکاران مبالغ قابل توجهی به صورت نقدی جمع آوری شد .


وی گفت: اقلام مورد نیاز شامل آب معدنی، پتو، کنسرو، نان و پوشاک نیز توسط همکاران این اداره کل و آموزشگاه های آزاد بخش خصوصی جمع آوری شد و به مناطق سیل زده ارسال شد .


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79959
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب