شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/04/11 - 13:49
  • - تعداد بازدید: 3114
  • - تعداد بازدیدکننده: 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هم زمان با روز جهانی پناهنده:

خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه مهارت آموزی به پناهندگان ارائه شد

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هم زمان با روز جهانی پناهنده در نمایشگاهی که در مراسم 10 تیرماه سال جاری در محل وزارت کشور برگزارشد به معرفی خدمات سازمان به پناهندگان پرداخت.

 


سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هم زمان با روز جهانی پناهنده در نمایشگاهی که در مراسم 10 تیرماه سال جاری در محل وزارت کشور برگزارشد به معرفی خدمات سازمان به پناهندگان پرداخت.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی، در مراسم روز جهانی پناهنده، که دوشنبه 10 تیرماه، در وزارت کشور برگزارشد، مهدی محمودی، مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، سفیر کشور افغانستان و رؤسای منطقه ای سازمان امور پناهندگان  نروژی از غرفه  سازمان بازدید کردند.


بنا بر این گزارش، رامین رضایی، معاون دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی،  ضمن ارائه گزارشی از  روند مهارت آموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای پناهندگان و پناهجویان، به ارائه عملکرد آموزش سازمان برای پناهندگان پرداخت.


در ادامه این بازدید،  مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، ضمن ابراز رضایت از عملکرد آموزش فنی و حرفه ای در ارائه خدمات آموزشی به پناهندگان، نتایج این آموزش را در بازگشت داوطلبانه  این افراد به کشورشان مثبت و منجر به ایجاد شغل ارزیابی کرد.


این گزارش می افزاید: رؤسای منطقه ای سازمان امور پناهندگان نروژی و نماینده شرکت سازمان پناهندگی سکوآ، ریلیف اینترنشنال و سفیر کشورافغانستان از پروژه های در حال انجام مهارت آموزان رشته تعمیر تلفن همراه و طراحی دوخت در غرفه بازدید و آموزش های مهارتی را کاربردی و مفید ارزیابی کردند.


شایان ذکر است روز جهانی پناهندگان برای  و رصد وضعیت آنان در سراسر جهان و آگاهی رسانی برای بهبود وضعیت آنان از سوی سازمان ملل متحد نام گذاری شده است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81068
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب