شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/07/05 - 14:06
  • - تعداد بازدید: 3350
  • - تعداد بازدیدکننده: 141
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

حیات انقلاب در گرو صیانت از حضور ملت در تمامی عرصه ها است

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، درآئین تجلیل از ایثارگران سازمان، با اشاره به اینکه نقش آفرین اصلی 8 سال دفاع مقدس، ملت بودند، گفت: حیات انقلاب در گرو صیانت از حضور مردم در تمامی عرصه ها است.

 


به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، درآئین تجلیل از ایثارگران سازمان، با اشاره به اینکه نقش آفرین اصلی 8 سال دفاع مقدس، ملت بودند، گفت: حیات انقلاب در گرو صیانت از حضور مردم در تمامی عرصه ها است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛ جلسه ای با حضور علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان، حسین فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و جمعی از همکاران ایثارگر امروز 5 شهریور برگزار شد.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بر نقش مردم در عیار جنگ و دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: چهل سالگی انقلاب و دفاع مقدس نشان از بلوغ و رشد است و هر کجا ملت هم سو و همدل، اراده بر انجام امری داشته باشند نتیجه آن ۸ سال دفاع مقدس است.


وی افزود: مناسبت های تعیین شده در کشور، عمدتا برای تکریم، بازخوانی و انتقال برای نسل آینده است و همگان باید ارزش های بدست آمده را در وجودشان نهادینه کنند.


هاشمی با اشاره به اینکه، جنگ ایران و عراق نخستین جنگی بود که یک وجب از خاک کشور جدا نشد، افزود: دفاع برگرفته از پشتیبانی مطلق مردم کشورمان با جان و مال در دوران جنگ قابل تقدیر است.


وی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) که فرمودند: راه صیانت از ارزش ها رجوع به ملت است، باید ضمن تعامل با جهان،  قدرت دفاع از خود و  مسلمانی را به جهانیان اثبات کنیم.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با اشاره به اینکه، پشتیبان قدرت نظام، انسجام ملت است، گفت: باید برای ارزش های خود در مقابل همه هجمه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی آماده باشیم.


هاشمی با اشاره به اینکه، صیانت از دستاوردهای دفاع مقدس با اتحاد، وحدت، درایت و انسجام میسر است، افزود: باید طوری نقش آفرینی کنیم که هیچ کس قدرت نفوذ در میان مردم را نداشته باشد. ملت ایران آزموده شده است و برای آزادی کشورش حاضر به فدای جان است.


وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، فرمانده پرقدرت و مقبول آزادگان منطقه و جهان به دست آمریکا و داعش گفت: برای مقابله با جریان های خشن زائیده توطئه های آمریکا، باید با درک درستی از زمان، اتحاد درون ملت حفظ شود.


سخنرانی ابوالفضل علیزاده به نمایندگی از طرف همکاران ایثارگر سازمان، بخش دیگری از این نشست بود.


در پایان این نشست، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اهدای لوح تقدیر به خانواده های شهدای سازمان از طاهره یزدانی، همسر معزز شهید گرانقدر یزدان حاجوی و مرضیه ادبی، خواهر معزز شهیدان گرانقدر: محمدابراهیم، غلامرضا و علی ادبی تقدیر کرد.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 84317
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب