شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1399/12/12 - 11:35
  • - تعداد بازدید: 2880
  • - تعداد بازدیدکننده: 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از حضور سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران (Iran Jobex) خبر داد.


معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از حضور سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران (Iran Jobex)   خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این سازمان در چهارمین نمایشگاه بین المللی کار ایران (جابکس) که با هدف اشتغال، کاریابی داخلی و خارجی و حمایت از مشاغل داخلی، که از 13 تا 16 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به صورت هم زمان حضوری و مجازی برگزار می شود، حضور فعال دارد.


بنا براین گزارش، غرفه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در دو بخش مشاوره و هدایت آموزشی-شغلی و آموزش توسعه کارآفرینی و مهارت های کسب و کار به مراجعه کنندگان خدمات و مشاوره ارائه می دهد.


همچنین معرفی آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار و دپارتمان های تخصصی آموزش کارآفرینی و مهارت های کسب و کار با هدف جذب شرکای آموزشی، موسسات مشاوره خدمات کارآفرینی، شتاب دهنده، منتورها، سرمایه گذاران و صاحبان ایده های خلاق و نوآور (در قالب تیم های استارتاپی) از دیگر خدمات ارائه شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به بازدیدکنندگان است.


آشنایی با شیوه های صحیح مدیریت کارآفرینی اعم از مستقل و سازمانی با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از دیگر خدمات سازمان در نمایشگاه مذکور است.


شایان ذکر است کارشناسان استان های تهران، البرز، قزوین، قم و همچنین اصفهان و گیلان نیز در این نمایشگاه در غرفه سازمان آموزش فنی و حرفه ای حضور دارند.


بازدیدکنندگان می توانند از دستاوردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور واقع در غرفه 15 سالن 44 طبقه همکف از تاریخ 13 تا 16 اسفند از ساعت 9 صبح تا 17 عصر بازدید کنند.


بازدید مجازی نیز از طریق سایت www.iranjibex.com  امکان پذیر است.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 85850
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب