شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/19 - 12:23
  • - تعداد بازدید: 2342
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

توسعه همکاری های آموزشی بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه های فنی و صنعتی ضروری است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای برق و الکترونیک شیراز بر ضرورت توسعه همکاری های آموزشی بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه های فنی و صنعتی تأکید کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای برق و الکترونیک شیراز بر ضرورت توسعه همکاری های آموزشی بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه های فنی و صنعتی تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس، مسعود رضایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با همراهی کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و جمعی از مسئولان ستادی این اداره کل از مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه ای برق و الکترونیک شیراز بازدید کرد.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با حضور در کارگاه های انرژی های نو، میکرو کنترولر، ابزار دقیق، هوشمند سازی ساختمان، برق صنعتی و الکترونیک ضمن گفتگو با کار آموزان و مربیان با ظرفیت های آن مرکز تخصصی آشنا شده و در جریان روند اجرای آموزش های مهارتی قرار گرفت.


وی اظهار کرد: حرکت به سمت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد و اگر به این سمت و سو حرکت نکنیم دچار مشکلات بسیاری در حوزه اشتغال در آینده ای نزدیک خواهیم شد.


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیار ضروری است که پیوندی مستحکم بین مراکز آموزش فنی و حرفه ای با دانشگاه های فنی و صنعتی برقرار شود تا دانشجویان با حضور در دوره های مهارتی به صورت عملی با مشاغل آشنا شوند زیرا در جامعه امروز آموزش های تئوری به تنهایی جایگاهی ندارند.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس به ارائه گزارشی کوتاه از دستاورد های آموزشی اداره کل پرداخت و برنامه ها و سیاست های آموزش فنی و حرفه ای را تشریح کرد.


کوشکی با بیان اینکه لازم است تا مهارت آموزی به یک گفتمان ملی تبدیل شود، گفت: تمامی کشور های صنعتی با نظام مند کردن و گسترش آموزش های مهارتی به جایگاه کنونی خویش رسیده اند. وی همچنین خاطر نشان کرد: متأسفانه فرهنگ کار در جامعه ما دچار آسیب جدی شده است و آحاد جامعه کار را مترادف با پشت میز نشینی معنا می کنند.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77557
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب